Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami
Laureatem drugiej edycji konkursu miesięcznika Press – AdMan 2013 został Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group SA.
Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwestycjach mieszkaniowych w zakresie ochrony zdrowia, ekologii i energooszczędności? Czy projektowane osiedla będą bardziej komfortowe i bezpieczne? Sondę przeprowadził serwi
Nowy lokal 88th Street będzie nie tylko odróżniać duży wybór burgerów, hot-dogów i pizzy, ale także oryginalne wnętrze inspirowane nowojorską stacją metra. Lokal zaprojektowany przez Forbis Group powstanie na dworcu PKP Kra
Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, zmienia się w Wydawnictwo Słowne, w skrócie – Słowne. Od kwietnia tego roku wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).
Z początkiem lipca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Wyjątkowy Prezent, oferującą upominki na każdą okazję w formie ekscytujących przeżyć. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania PR oraz
Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.