BIZNES Media i PR

Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.

Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.
Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi powtarzają „za moich czasów...". Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego

Data publikacji: 2017-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi powtarzają „za moich czasów…". Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki. BIZNES, Media i PR - Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi powtarzają „za moich czasów...". Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi wciąż powtarzają „za moich czasów było zupełnie inaczej”. Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.

Ketchup Włocławek chce zwrócić uwagę na fakt, że – podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia – jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady. Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.

Włocławkowe billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyły będą również działania w Internecie – komunikacja z konsumentami za pomocą strony www.wloclawekketchup.pl oraz mediów społecznościowych i współpraca z blogerami.

 

Agencja interaktywna: Mint Media

Dom mediowy: Mindshare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki. BIZNES, Media i PR - Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi powtarzają „za moich czasów...". Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  DPDgroup – rekordowe wzrosty w 2020 roku i strategia na najbliższe pięć lat

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy