BIZNES Media i PR

Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu to kolejna firma w kampanii T-Mobile

Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu to kolejna firma w kampanii T-Mobile
Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej

Data publikacji: 2018-10-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu to kolejna firma w kampanii T-Mobile
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.

Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu to kolejna firma w kampanii T-Mobile BIZNES, Media i PR - Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.

Kiedy Katarzyna Molska otworzyła własną firmę w 1997 roku, rynek architektury krajobrazu w Polsce dopiero kiełkował. Dziś realizuje międzynarodowe przedsięwzięcia, od projektu roślinności przy hotelu Hilton w Tbilisi, po ogród w polskim pawilonie na Expo 2015 w Mediolanie, a ostatnio wystąpiła w kampanii T-Mobile. Swój sukces zawdzięcza pasji i kompetencjom, ale także umiejętnemu wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi cyfrowych i telekomunikacyjnych.

 

Katarzyna roślinami była otoczona od samego początku, jej ojciec był bowiem współtwórcą słynnego ogrodu botanicznego Polskiej Akademii Nauk w Powsinie pod Warszawą. Jako uczennica trafiła do klubu jeździeckiego SGGW, co zainspirowało ją później do przejrzenia oferty studiów na tej uczelni. Poszukując kierunku dla siebie, znalazła informację o architekturze krajobrazu, o której w Polsce wówczas mało się mówiło. Zaryzykowała jednak i wybór okazał się strzałem w dziesiątkę.

 

– Pod koniec studiów wygrałam konkurs na staż w biurze projektowym w Stanach Zjednoczonych i pół roku pracowałam w USA jako projektant – architekt krajobrazu. Wiele się tam nauczyłam, więc gdy po powrocie obroniłam pracę dyplomową, kilka miesięcy później, w lutym 1997 roku założyłam własną firmę – opowiada Katarzyna.

 

Rozpoczęcie działalności oznaczało konieczność zmierzenia się z dwoma podstawowymi wyzwaniami: brakiem dużego doświadczenia oraz słabo rozwiniętym rynkiem architektury krajobrazu w Polsce. Jak sama wspomina z perspektywy czasu, pod koniec lat 90. niewielu Polaków miało świadomość istnienia takiego zawodu. Kiedy zrealizowała już pierwsze projekty, okazało się jednak, że klienci zaczęli zgłaszać się do niej z polecenia, i to jeszcze zanim zdążyła wydrukować wizytówki. Machina ruszyła, Katarzyna szybko nabrała doświadczenia w projektowaniu obiektów różnej skali, a wraz z rosnącą liczbą zrealizowanych zadań zaczęły pojawiać się coraz większe, bardziej zaawansowane zlecenia, uwzględniające współpracę międzynarodową. Z pomocą w kontaktach zagranicznych przyszła technologia.

A to już wiesz?  2b design przekształciła się w agencję Lotna

 

Duże projekty potrzebują cyfrowych rozwiązań

Sposobem na sprawną koordynację projektów międzynarodowych okazały się aplikacje Office 365. Skype stał się codziennym narzędziem pracy Katarzyny, umożliwiającym bezproblemową współpracę zespołów z kilku krajów. Równie istotną funkcję zaczął pełnić OneDrive, platforma do bezpiecznego przechowywania i szybkiego udostępniania dokumentów, podobnie jak Teams, dzięki któremu użytkownicy na innych urządzeniach mogą otrzymać dostęp do aplikacji i ekranu.

 

Technologiczna rewolucja objęła również sprzęt. Pierwsze szkice projektowe na zdjęciach Katarzyna wykonuje zazwyczaj na tablecie, jeszcze podczas spotkania na placu budowy. W ten sposób może od razu wstępnie pokazać klientowi, jak teren będzie różnił się po wprowadzeniu proponowanych przez nią zmian. Urządzenie przydaje się również, by zaprezentować rośliny, o których opowiada, a także poszczególne rozwiązania, które chciałaby zastosować w projekcie. W rezultacie firma, która nigdy nie potrzebowała nawet strony internetowej, korzystając z oferty T-Mobile, wkroczyła w świat cyfryzacji i nowych technologii – a stamtąd trafiła do kampanii biznesowej operatora.

 

Ogrody będą powstawać na całym świecie

Domeną pracy Katarzyny stała się elastyczność – każde zlecenie oznacza dla niej bowiem odrębną decyzję co do liczby współpracowników, z którymi zrealizuje zadanie. W zależności od potrzeb jej zespół składa się więc z różnych specjalistów, z którymi podejmuje współpracę na czas projektu – a tych Katarzyna ma na koncie już sporo. Należy do nich m.in. roślinność przy hotelu Hilton w Tbilisi, fragment ogrodu przy Belwederze dla Kancelarii Prezydenta RP, zieleń w polskim pawilonie na Expo 2015 w Mediolanie oraz ogród na dachu hotelu Ritz Carlton w Astanie. Nie zamierza jednak poprzestawać na dotychczasowych sukcesach – w planach jest jeszcze więcej realizacji międzynarodowych.

 

Operator oddaje głos polskim przedsiębiorcom

Kampania MagentaBIZNES, w której Katarzyna wzięła udział, pokazuje klientów T-Mobile tworzących i prowadzących z sukcesem swoje firmy z pomocą nowoczesnych narzędzi cyfrowych i telekomunikacyjnych. W dwóch towarzyszących jej spotach wystąpiło łącznie pięciu przedsiębiorców, działających w różnych obszarach, od przychodni weterynaryjnej, po biuro nieruchomości. Kampania promuje zarazem nową ofertę T-Mobile dla biznesu, stawiającą cyfryzację i elastyczność na pierwszym miejscu. To krok w stronę małych i średnich firm, czyli sektora, dla którego technologiczna ewolucja stanowi największe wyzwanie.

A to już wiesz?  Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu to kolejna firma w kampanii T-Mobile BIZNES, Media i PR - Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy