Muzeum, powstające jako integralna część projektu rewitalizowanej przez Grupę Capital Park Fabryki Norblina, zarejestrowało swoją działalność i uzgodniło regulamin z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od teraz z
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Tchibo Black ’N White w social mediach oraz na VOD. Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym SHOOTME.
Z początkiem czerwca na rynku mediowym pojawiła się nowa sieć reklamowa – Unique Ad.
IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży dot. third-party cookies.
Od września do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Maja Isakiewicz, która objęła stanowisko Head of Content.
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, dostarczy powierzchnię dedykowaną produkcji Paczkomatów® InPost i rozbuduje centrum badawczo-rozwojowe firmy.
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną portalu Travelplanet.pl, integrującego ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży. Działania promocyjne zaplanowane zostały na okres od 16 maja do 17 l
Prowadzenie kompleksowej komunikacji w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem, szczególnie jeśli obejmuje ona kilka serwisów. NapoleonCat postanowił rozwiązać ten problem dzięki społecznościowej skrzynce odbiorc
Codeaddict rozpoczyna prace nad pierwszą grą!
Do zespołu agencji technologicznej Rockon dołączyła Maja Gawecka, która objęła stanowisko Project Manager.