Esport & Gaming Forum - to już druga edycja największej w Polsce konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym
Katarzyna Pankiewicz has joined the Golden Star Group, a global investment company.
Agencja interaktywna IMAGINE kontynuuje współpracę z firmą Henkel, w ramach której przygotowała serwis loterii promocyjnej past Vademecum.
W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji lub nieuczciwą praktykę rynkową, za co Prezes UOKiK może nałożyć na przedsiębiorcę karę pieniężną.
EZConvert Ex MB987M2P-B to nowe rozwiązanie od firmy Icy Dock pozwalające dodać zatokę M.2 PCIe NVMe do dowolnego komputera posiadającego slot PCIe 3.0 x4/x8/x16. Adapter umożliwia instalację dysku M.2 PCIe NVMe SSD w miejscu sl
Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek na Facebooku.
6 września ruszyła najnowsza, ogólnopolska kampania wizerunkowa najmocniejszego, seryjnego modelu w historii BMW – M760Li xDrive, autorstwa agencji Change Serviceplan.
Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux.
Universal McCann opublikował wyniki kolejnej, siódmej już edycji, swego corocznego badania WAVE. Jakie najważniejsze wnioski płyną z Wave 7, w którym przebadano aż 48 945 aktywnych użytkowników internetu w 65 krajach?
Essilor Group, lider w sprzedaży szkieł okularowych rozpoczął ogólnopolską kampanię „Czas na wzrok 40+”. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz stworzenie platformy komunikacji odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Sch