Sieć reklamy Adexon wzmacnia swoje struktury. Do jej zespołu dołączyła Ewa Dominiak, obejmując stanowisko Business Manager.
DOOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Dlaczego tak się dzieje? Cyfrowa reklama zewnętrzna, w porównaniu do tradycyjnej reklamy OOH, posiada nieograniczone możliwości, które sprawiają, że każda realizowana
Kolekcja Bari wyróżniona w konkursie Meble Plus – Produkt Roku 2016
Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie.
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku.
Wyszukiwarka KAYAK połączyła siły z Mattiasem Klumem – wielokrotnie nagradzanym fotografem i producentem filmowym. Nowe działania promocyjne pokazują, jak odpowiednie zaplanowanie podróży pozwala maksymalnie wykorzystać pote
Grono klientów domu mediowego Mindshare Polska powiększyło się o firmę Booking.com – światowego lidera, oferującego najszerszy wybór noclegów dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Skuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstrasza użytkownika lub subskrybenta, a jedynie zachęca go do podjęcia świadomej decyzji zakupowej, zapisania się na listę mailingową lub ponownego odwiedzenia naszej witryny.
We wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rusza kampania Lenovo Moto X Force – nowego produktu z rodziny Moto od Lenovo.
Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w t