W niedzielę 9 czerwca stacja TVN rozpoczęła emisję nowego programu „Weekendowa metamorfoza”, którego sponsorem został Jan Niezbędny. Wspiera on ekipę remontową swoimi patentami na szybkie i skuteczne porządki po metamorfo
Esport & Gaming Forum - to już druga edycja największej w Polsce konferencji poświęconej cyfrowej rozrywce i sportom elektronicznym
Już 19 czerwca 2019 r. w krakowskiej Starej Zajezdni odbędzie się semKRK #12 BIG, czyli cykl spotkań stworzonych dla właścicieli biznesów, branży e-commerce, działów marketingu, a także specjalistów SEM i SEO oraz agencji m
Enefit Green z rekordową produkcją energii ze źródeł odnawialnych w 2020 r.
Do zespołu adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku Head of Social Media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.
Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagraniczny
W wyniku pandemii, handel dynamicznie rozwija się na dwóch kluczowych płaszczyznach – stacjonarnej oraz w sektorze online.
To oficjalne, najnowsze dane Eurostatu za 2019 rok. Średnia dla Polski jest niższa od unijnej i od 2014 roku maleje. Odwrotu od transformacji w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego nie ma, jednak Najwyższa Izba Kontroli wskazuje
Klient podpisuje umowę cyfrowo za pomocą platformy Autenti – mówi Grzegorz Pacuk z Grupy ANG S.A.
Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Phil