BIZNES Media i PR

Jak pachnie zwycięstwo?

Data publikacji: 2015-09-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak pachnie zwycięstwo?
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR Effie Awards. IMS przygotował dla konkursu unikatowy projekt „Zapach Effie” oraz "Zapach Zwycięstwa"

Jak pachnie zwycięstwo? BIZNES, Media i PR - Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR Effie Awards. IMS przygotował dla konkursu unikatowy projekt „Zapach Effie” oraz "Zapach Zwycięstwa"

IMS opracowuje ZAPACH MARKI „EFFIE Awards”oraz wręczy na Gali nagrodę specjalną: „Zapach Zwycięstwa”

Jak pachnie zwycięstwo? Czy współczesne możliwości technologiczne w połączeniu z wiedzą pozwalają na stworzenie uniwersalnego zapachu odzwierciadlającego stan emocjonalny lub markę? Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR EffieAwards, najważniejszego wydarzenia branży komunikacyjnej. IMS, który na co dzień specjalizuje się w brandingu sensorycznym, przygotował dla konkursu unikatowy projekt „ZapachEffie”. Na potrzeby tegorocznej Gali SKM SAR EffieAwards zaś powstaje nagroda specjalna: „Zapach Zwycięstwa”.

Euforia, satysfakcja, radość – według ankiet przeprowadzonych przez IMS z tymi uczuciami powszechnie kojarzy nam się zwycięstwo. Przy pytaniu o zapach zwycięstwa padały wielorakie odpowiedzi, od woni parującego asfaltu towarzyszącej pierwszym wiosennym deszczompo zapach czerwonego wina.Wśród wszystkich wypowiedzi, najczęściej powtarzającymi się cechami aromatu zwycięstwa były: intensywność, świeżość oraz czystość.

O uczuciach związanych z odniesieniem zwycięstwa z pewnością dużo wiedzą osoby, które zostały wyróżnione nagrodami EffieAwards, prestiżowego konkursu marketingowego cenionego na całym świecie. Od 47 lat na świecie, a także od 16 lat w Polsce Effie wyznacza standardy i trendy w komunikacji marketingowej i nagradza tych, którzy na tym polu odnieśli największy sukces. Specjalnie dla polskiej edycji EffieAwards organizowanej przez SKM SAR firma IMS skomponowała „Zapach Effie”, element brandingu sensorycznego. – SKM SAR EffieAwardsnagradza firmy i brandy, któreprowadzą najbardziej efektywną komunikację z konsumentami, odnosząc sukcesy sprzedażowe i wizerunkowe. Marketing sensoryczny zajmuje w komunikacji coraz ważniejszy obszar – to nowe pole naszego zaangażowania emocjonalnego, budowania silnej emocjonalnej więzi odbiorcy z brandem, bo przecież węch, to jeden z naszych najważniejszych zmysłów. Chcieliśmy w komunikacji marki Effie wykorzystać zapach i branding sensoryczny, by wręczenie nagród Effie nie było jedynie doświadczeniem intelektualnym, ale również zmysłowym – mówi Anna Zimecka Project Director SKM SAR.

W procesie tworzenia aromatu wykorzystana została struktura wartości Effie, czyli: ambicja, inspiracja oraz sukces. Do każdej z tych wartości przyporządkowane zostały aromaty. Szypr reprezentuje ambicję. To zapach kojarzony z luksusem, elegancją i prestiżem.Perfumyna bazie aromatu szyprowego idealnie pasują do osób niezwykleambitnych, dążących do celu, a tym samym najczęściej odnoszącychsukces. Inspiracje odzwierciedla aromat drzewny, który jest stonowany i głęboki, a także dodaje energii oraz wiary we własne możliwości. Zapach sukcesu to woń cytrusów. To aromat, który zapewnia chłodzące i orzeźwiające doznania. Rezultatem tejkombinacji jest unikalny zapach kojarzony z elegancją, luksusem i tajemniczością – „Zapach Effie”, który obie firmy zaprezentują na październikowej Gali SKM SAR EffieAwards.

Dodatkową atrakcją uroczystej Gali Effie będzie prezentacja stworzonego specjalnie na tę okazję „Zapachu Zwycięstwa”. Na podstawie opinii i sugestii jurorów tegorocznej edycji SKM SAR EffieAwardsskomponowana została mieszanka aromatu zwycięstwa. – Zapach Zwycięstwa jest taki, jak osoby, które odnoszą je w konkursie Effie: pełen dynamizmu i pasji – mówi Wojciech Grendziński, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Handlowy z IMS. – Marketing sensoryczny pozwala jeszcze silniej przeżywać emocje, stąd pomysł, by tegorocznych zwycięzców Effie nagrodzić dodatkowo dedykowanym specjalnie dla nich zapachem – dodaje specjalista.

Jak zatem pachnie zwycięstwo? Tego dowiemy się już 12 października.

Finalne efekty prac zespołu IMS zostaną zaprezentowane podczas Gali SKM SAR EffieAwards, która odbędzie się 12 października 2015 roku w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Podczas Gali wszyscy uczestnicy zapoznają się z „ZapachemEffie”, a triumfatorzy poszczególnych kategorii otrzymają dodatkowo niepowtarzalny „Zapach Zwycięstwa”.

Więcej informacji na temat IMS:

www.ims.fm

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak pachnie zwycięstwo? BIZNES, Media i PR - Na to pytanie odpowiada IMS, lider branży marketingu sensorycznego oraz partner merytoryczny SKM SAR Effie Awards. IMS przygotował dla konkursu unikatowy projekt „Zapach Effie” oraz "Zapach Zwycięstwa"
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR