BIZNES Media i PR

INSIGNIA dla Grupy Żywiec

INSIGNIA dla Grupy Żywiec
Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social

Data publikacji: 2015-06-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA dla Grupy Żywiec
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.

INSIGNIA dla Grupy Żywiec BIZNES, Media i PR - Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.

Aktywacja w social mediach

Agencja INSIGNIA przygotowała strategię social media dla marki Strongbow i zajmie się jej wdrożeniem. Będzie odpowiadać za edukację, budowanie zasięgu i świadomości marki w Polsce. Obsługa rozpoczyna się od 1 czerwca 2015 r.

 

Cydr na polskim rynku

Cydr jest świetną alternatywą dla konsumentów, którzy nie piją piwa, a wielkość tej grupy jest szacowana na ok. 9 mln dorosłych Polaków. Marka cydru Strongbow jest obecna w 20 krajach i posiada pozycję lidera w tej kategorii na świecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek w marcu tego roku i jest dostępny w dwóch wariantach: Gold Apple i Red Berries. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
INSIGNIA dla Grupy Żywiec BIZNES, Media i PR - Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Grupa Raben rośnie we Wrocławiu i zajmuje biura elastyczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy