BIZNES Media i PR

Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014

To kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części - seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes

Data publikacji: 2014-10-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014
Kategoria: BIZNES, Media i PR

To kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions.

Cannes Lions Imagination Day 4 - już 30 października 2014 BIZNES, Media i PR - To kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części - seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions.

Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, które na co dzień zachwycają nas na międzynarodowych festiwalach, ciekawią i inspirują w codziennej pracy. Nasi dotychczasowi prelegenci maja w sumie na swoim koncie ponad 150 canneńskich lwów! Ogromną wartością Imagination Day jest również to, że zaproszeni goście pochodzą z różnych regionów świata, z różnych kultur – od Europy, przez Azję, Amerykę Północną i Południową.

W tegorocznych seminariach udział wezmą: Luis Silva Dias (Chief Creative Officer, FCB International), Lucio Rufo (Group Creative Director, R/GA LondonR/GA, London), Yasuhiro Tsuchiya (Creative Technologist, Dentsu Inc.), Vasco Vicente (Multidisciplinary Creative, Art Director of W+K Amsterdam), Irene Pereyra (User Experience Director & Designer), Anton Repponen (Creative Director & Designer), Teo Guillem & Carlos Pardo (Creative Directors, Dvein), Andrzej Bukowiński (reżyser filmów reklamowych  i krótkometrażowych), Michał Makarewicz (Directing Animator, Pixar Animation Studios)!

Goście wydarzenia będą mogli również obejrzeć wystawę TEN Collection, kreatywnego projektu, w którym udział biorą najlepsi światowi artyści z dziedziny digital art. W ramach tej inicjatywy, twórcy z całego świata tworzą – na bazie zdjęć Fotolii – prace graficzne, którymi następnie dzielą się z internetową społecznością. Projekt dedykowany środowisku twórczemu, umożliwia pobieranie otwartych plików .PSD za darmo, dzięki czemu graficy i twórcy kreatywni mają szansę poznać od „kuchni” technikę najlepszych w branży. 

Tego samego dnia wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz najlepszych reklam świata Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions – tym roku w aż 7 miastach Polski: w Multikinie Gdynia, Katowice, Kraków, Poznań Stary Browar, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie, oraz Silver Screen w Łodzi.

A to już wiesz?  Unilever wybrał Comfiturę do obsługi Timotei w internecie

Pokaz Cannes Lions na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą – z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności. To niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata nagrodzone w tegorocznej edycji Cannes Lions – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego na świecie. Wieczorny pokaz reklam inspiruje dużą dawką świeżego spojrzenia na reklamę, pobudza wyobraźnię, bawi, zachwyca, porusza, zaskakuje. Wobec takich reklam, nie można być obojętnym. Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy!

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest Group.

Sponsor: Fotolia

Partner Pokazu: Coca-Cola

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska, FUTU, Gazeta Wyborcza

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Cannes Lions Imagination Day 4 - już 30 października 2014 BIZNES, Media i PR - To kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części - seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy