W HMG powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która zajmuje się planowaniem strategii treści w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw
Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych
Dom mediowy Mindshare Polska wprowadza zmiany personalne w pionie Invention – dziale odpowiedzialnym za realizację projektów z wykorzystaniem najnowszych technologii i kanałów digital.
Grupa Forbis zrealizowała kolejny lokal- tym razem na odnowionym krakowskim dworcu PKP. Będzie to nie tylko miejsce, w którym można szybko kupić przekąskę i kawę, ale także odpocząć, porozmawiać czy poczytać książkę.
OS3 na zlecenie PKO Banku Polskiego zrealizowała interaktywną grę planszową „Przygody z Lokatką”.
Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bez
Czy autentyczność i DOOH da się połączyć? W jaki sposób przekazywane za pomocą cyfrowych ekranów OOH treści mogą stanowić interesujący i ciekawy dla odbiorcy przekaz, który ten doceni jako przydatną w danym momencie info
Do agencji WALK Events dołączyła Monika Zawisza, która objęła stanowisko event managera.
Które działania i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu?
Synergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 nowymi realizacjami reklamowymi z obszaru OOH