Do agencji WALK Creative dołączyła Joanna Biernacka. Objęła ona stanowisko copywritera.
Doświadczenie i świadomość specyfiki branży są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. Gośćmi Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) są Anita i Krzysztof Ot
To partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoju zielonego transportu i jej pozycję lidera w sektorze przyszłościowych rozwiązań dla komercyjnego transportu drogowego.
Cartamundi Polska rozpoczęła współpracę z ContentHouse. Agencja jest odpowiedzialna za działania redakcyjne prowadzone w serwisie oraz promocję w mediach.
Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.
Walentynki nie mogą pozostać niezauważone. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcj
Nadchodzi rewolucyjna zmiana w polskim outdoorze. Już wkrótce do przeprowadzenia kampanii na kilkuset ekranach LED w całym kraju wystarczy… kilka kliknięć myszką. – Jesteśmy świadkami powstania nowego medium reklamowego –
Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów
Domena Piękna to nowy projekt content marketingowy realizowany przez Valkea Media dla francuskiego producenta dermokosmetyków PIERRE FABRE DERMO -COSMÉTIQUE.
Agencja marketingu internetowego, Result Media nawiązała współpracę z Orange Polska. Agencja wspiera dział kampanii internetowych operatora w celu zwiększenia obecności marki w wyszukiwarce Google oraz optymalizacji wyników dz