Dwie nowe kampanie Synergic dla United International Pictures
Współpracę ze startupami z akceleratora podjęły m.in. marki Ford, Biedronka, mBank oraz inni klienci GroupM z branży finansowej, telecom czy retail. Do grona partnerów drugiej edycji dołączył Facebook, zaś grono mentorów we
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz.
Przedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.
"Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie.
Czego tak naprawdę oczekują klienci i co zrobić, żeby klient został z nami na dłużej? Marketingowcy nieustannie prześcigają się w coraz to nowych pomysłach na przyciągnięcie odbiorców. Jakie trendy szykują się na 2020 r
Nowy członek zespołu agencji Lotna.
Grupa CDRL znalazła się w gronie wyróżnionych firm w rankingu „Najważniejsze firmy dla Polski” organizowanego przez dziennik Rzeczpospolita. Właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik został doceniony w kategorii branża odzi
W ramach umowy baner sponsorski Truphone jest wyświetlany w programie Wstajesz i wiesz. Logotyp Truphone jest widoczny przed rozpoczęciem i na zakończenie Kiosku z Gazetami. Współpraca potrwa w miesiącach marzec-kwiecień i wrzes
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak.