BIZNES Media i PR

Good One PR na mroźno dla Ground Frost

Good One PR na mroźno dla Ground Frost
Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania

Data publikacji: 2016-12-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR na mroźno dla Ground Frost
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.

Good One PR na mroźno dla Ground Frost BIZNES, Media i PR - Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.

Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw. Ground Frost ma klientów w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz doradztwo w obszarze działań reklamowych.

Ground Frost to grupa firm oferująca wysoko wyspecjalizowane usługi z zakresu modelowania finansowego – w szczególności wycen przedsiębiorstw, wartości niematerialnych oraz instrumentów finansowych. Poza wycenami kluczowa działalność firmy obejmuje tworzenie modeli finansowych dla przedsiębiorstw w celach zarządczych lub dla realizowanych przez nie projektów, a także analizę danych finansowych i niefinansowych w celu zidentyfikowania informacji mogących doprowadzić do zwiększenia przychodów lub redukcji kosztów przedsiębiorstwa (profile zachowań zakupowych klientów, wartość klienta, racjonalność ponoszonych kosztów).

Ground Frost tworzą osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, wyniesionym zarówno z firm tzw. Wielkiej Czwórki, jak i szeroko rozumianego biznesu. Wśród klientów firmy znajdują się wiodące polskie przedsiębiorstwa, spółki giełdowe, a także instytucje publiczne.

Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Good One PR na mroźno dla Ground Frost BIZNES, Media i PR - Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  E-mail ReTargeting - skuteczność i niezwykły potencjał

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy