Data publikacji: 2016-12-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR na mroźno dla Ground Frost
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw.
Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw. Ground Frost ma klientów w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz doradztwo w obszarze działań reklamowych.
Ground Frost to grupa firm oferująca wysoko wyspecjalizowane usługi z zakresu modelowania finansowego – w szczególności wycen przedsiębiorstw, wartości niematerialnych oraz instrumentów finansowych. Poza wycenami kluczowa działalność firmy obejmuje tworzenie modeli finansowych dla przedsiębiorstw w celach zarządczych lub dla realizowanych przez nie projektów, a także analizę danych finansowych i niefinansowych w celu zidentyfikowania informacji mogących doprowadzić do zwiększenia przychodów lub redukcji kosztów przedsiębiorstwa (profile zachowań zakupowych klientów, wartość klienta, racjonalność ponoszonych kosztów).
Ground Frost tworzą osoby z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, wyniesionym zarówno z firm tzw. Wielkiej Czwórki, jak i szeroko rozumianego biznesu. Wśród klientów firmy znajdują się wiodące polskie przedsiębiorstwa, spółki giełdowe, a także instytucje publiczne.
Klient został pozyskany w ramach działań new business. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji Good One PR za koordynację projektu odpowiada Martyna Dziopak.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR