Data publikacji: 2015-07-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson – soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.
Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson – soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.
Działania agencji obejmują swoim zakresem stworzenie nowej kategorii produktowej (soczewki akcentujące) na polskim rynku, strategię wprowadzenia marki 1-DAY ACUVUE® DEFINE® oraz obsługę kreatywną w mediach 360 st.
Obecnie kończy się pierwszy etap kampanii, obejmujący działania B2B, PR oraz komunikacji digital (B2C). Ambasadorem kampanii został m.in. fotograf Marcin Tyszka.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR