BIZNES Media i PR

GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson

GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson
Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson - soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE®

Data publikacji: 2015-07-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson – soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.

GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson BIZNES, Media i PR - Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson - soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.

Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson – soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.

Działania agencji obejmują swoim zakresem stworzenie nowej kategorii produktowej (soczewki akcentujące) na polskim rynku, strategię wprowadzenia marki 1-DAY ACUVUE® DEFINE® oraz obsługę kreatywną w mediach 360 st.

Obecnie kończy się pierwszy etap kampanii, obejmujący działania B2B, PR oraz komunikacji digital (B2C). Ambasadorem kampanii został m.in. fotograf Marcin Tyszka.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & Johnson BIZNES, Media i PR - Agencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki w portfolio Johnson & Johnson - soczewek akcentujących 1-DAY ACUVUE® DEFINE®.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Badania GR dot. schizofrenii: 60% opiekunów ma problemy z utrzymaniem pracy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy