Data publikacji: 2017-05-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalna współpraca Awin i Commission Factory
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, nawiązał strategiczną współpracę z siecią Commission Factory. Kooperacja z liderem na rynku australijskim, pozwoli Awin zapewnić klientom większy zasięg w Australii i rejonie Azji i Pacyfiku.
Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, nawiązał strategiczną współpracę z siecią Commission Factory. Kooperacja z liderem na rynku australijskim, pozwoli Awin zapewnić klientom większy zasięg w Australii i rejonie Azji i Pacyfiku.
Współpraca, rozpoczęta z dniem 15 maja, ma strategiczną wartość dla obydwu sieci. Dzięki niej Awin powiększy swój międzynarodowy zasięg, zapewniając przy tym klientom, którzy chcą eksplorować tamtejszy rynek, obsługę na jeszcze wyższym poziomie. Z kolei Commission Factory poprzez wspólne działania wzmocni własną ofertę.
Ta współpraca jest naturalnym krokiem dla Awin i naszej rosnącej globalnej bazy klientów. Jak w każdym regionie, są subtelne aspekty, które definiują różnicę między dobrym i wspaniałym. Zapewnienie tej wiedzy przez Commission Factory, w połączeniu z naszym doświadczeniem w obsłudze i kompleksową metodologią, jest najlepszą bazą by odnieść sukces w tym regionie – komentuje Mark Walters, CEO Awin.
Zarówno dla Awin, jak i Commission Factory głównym celem jest zapewnienie zaawansowanych technologii połączonych z doskonałą obsługą oraz strategiczną wiedzą dotyczącą konsumentów. Obie sieci stale się rozwijają i w trosce o komfort klientów wprowadzają nowe rozwiązania. Awin udostępnił innowacyjne narzędzia, takie jak cross-device tracking oraz prowizję zależną od udziału w transakcji, natomiast Commission Factory oferuje cotygodniowe płatności za zaakceptowane transakcje, tracking i raportowanie w czasie rzeczywistym, a także zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom zapewnia aplikację mobilną.
Jesteśmy bardzo podekscytowani w związku z partnerstwem z Awin. Przez lata obserwowaliśmy ich innowacyjne podejście oraz podziwialiśmy ich wartości, rozwój i chęć dostarczenia jak najlepszej obsługi, co doskonale wpisuje się także w nasze działania. Rynek internetowy w regionie APAC przeszedł długą drogę w ostatnich latach i dzięki współpracy z Awin możemy przyspieszyć rozwój naszych rodzimych sprzedawców oraz zapewnić im ekspansję i zasięg, której nie moglibyśmy osiągnąć na własną rękę – komentuje Zane McIntyre, CEO Commission Factory.
Obecnie Awin w Autralii prowadzi kilka programów. Wśród nich można wskazać: Superdry, Etsy, Missguided, Emirates and Myprotein.
Commission Factory zostało założone w 2011 roku przez dyrektorów zarządzających: Zane McIntyre, Mario Johnston i David'a Hayman'a. Obecnie współpracuje z ponad 400 markami, takimi jak Virgin Australia, Debenhams, Catch of the Day, The Iconic, City Beatch, Sephora, Eithad i Vinomofo. Partnerstwo z ponad połową sprzedawców internetowych w regionie, sprawia że Commission Factory jest postrzegany jako zdecydowany lider na rynku australijskim i jako najlepszy dostawca marketingu afiliacyjnego dla globalnych marek, które chcą wejść rynek APAC.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR