Bardzo często tagi są blokowane przed indeksacją lub całkowicie usuwane. Dobrze zaprojektowana architektura informacji, uwzględniająca podstrony tagów może przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego w serwisach.
Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale ros�
Do zespołu Peppermint dołączył Dariusz Pawlak. Na stanowisku strategy plannera wesprze agencję w rozwijaniu konceptów komunikacji dla kluczowych klientów.
Jedna z wiodących europejskich firm logistycznych właśnie dołączyła do grona najemców w parku logistycznym MLP Bucharest West.
Cyfrowa transformacja – marketing nowej ery (raport 2019)
Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych i zainteresowań konsumentów.
Ultimate Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, wziął udział w największej ofercie firmy z branży gier w historii GPW – Huuuge Games
Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki - marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania tel
Co roku w kraju i za granicą znika 17 tys. Polaków*. Od ponad tygodnia cała Polska śledziła zaginięcie 26-letniej Ewy Tylman. W mediach na ten temat pojawiło się 11,1 tys. materiałów. Co czyni sprawę zaginięcia młodej Pozn
DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta szczególnie zyskuje na wartości. Marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu i internecie.