Grupa Fracht, operator logistyczny dla przemysłu, otrzymała jeden z najważniejszych międzynarodowych certyfikatów dla firm logistycznych realizujących dostawy dla farmacji – GDP (Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej).
AILIS, startup medyczny z Krakowa, otrzymał niemal 5 mln złotych dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju i budzi zainteresowanie kolejnych inwestorów.
Ruszył nowy serwis Pajacyka – programu dożywiania dzieci. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie odpowiada agencja interaktywna Faster&Better. Strona jest dostępna pod adresem www.Pajacyk.pl.
Mogłoby się wydawać, że podobieństwa między agencją marketingową i agencją rekrutacyjną kończą się wyłącznie na tym, że obydwie potrzebują ludzi, by funkcjonować. Stwierdzenie to można by nawet uznać za prawdziwe…
Publico24 Newsstand – aplikacja z dostępem do tysięcy wydań magazynów i gazet powiększyła ofertę o nowe tytuły. Do platformy dołączyli wydawcy m.in. Wprost oraz Do Rzeczy.
COVID-19 wzmocnił zainteresowanie transformacją cyfrową wśród firm produkcyjnych w Polsce – pokazuje badanie PMR, przeprowadzone na zlecenie Dassault Systèmes
AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
Pod hasłem „mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!” rozpoczęła się globalna akcja promocyjna, wspierająca nową linię kosmetyków dla kobiet i mężczyzn „get ready!” Za kompleksową realizację projektu, w tym za opr
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował nowe reklamy piwa wyemitowane w trzech pierwszych miesiącach roku, pod kątem ich zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wobec żadnej z reklam nie zgłoszono zastrzeżeń etycznych.
Barbara Berkan objęła stanowisko Client Service Directora w OS3. W agencji jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie działem obsługi Klienta, realizację spójnej strategii marketingowej firmy oraz rozwój działań w zakresi