BIZNES Media i PR

FRoSTA w Kuchni Agaty – blogerka gotuje w kampanii producenta mrożonek

FRoSTA w Kuchni Agaty – blogerka gotuje w kampanii producenta mrożonek
1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli

Data publikacji: 2019-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FRoSTA w Kuchni Agaty – blogerka gotuje w kampanii producenta mrożonek
Kategoria: BIZNES, Media i PR

1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej.

FRoSTA w Kuchni Agaty - blogerka gotuje w kampanii producenta mrożonek BIZNES, Media i PR - 1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej.

1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”, która trwać będzie do połowy grudnia. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej. Na YouTube FRoSTY zobaczymy przepisy na m.in. faszerowaną cukinię, szakszukę z warzywami czy mintaja z salsą mango i frytkami z batatów. Promocja filmów online rozpocznie się 7 października i potrwa do 15 grudnia. Spoty publikowane będą także w pozostałych kanałach społecznościowych marki.

Agata Jędraszczak, szerzej znana jako Kuchnia Agaty, to pasjonatka gotowania i jedzenia, autorka książek, prowadząca programy „Dieta Agaty” i „ImprezuJemy” na kanale Kuchnia+. Agata gości także w kuchni Dzień Dobry TVN, w której pokazuje widzom, jak szybko i prosto przygotować pyszny posiłek.

Do współpracy zaproszona została ze względu na jej wieloletnią aktywność w blogosferze, szerokie zaufanie ze strony konsumentów oraz zdroworozsądkowe podejście do kuchni i gotowania. Blogerka na swoich kanałach prezentuje głównie przepisy, które nie wymagają długiego przyrządzania, co współgra z przekazami FRoSTY, posiadającej w swojej ofercie cały wachlarz dań gotowych. Marka opatruje swoje produkty hashtagiem #fastgood, co oznacza, że szybkość przygotowania idzie w parze z wysoką jakością produktów.

Za kreację filmów odpowiada Agata Jędraszczak we współpracy z FRoSTĄ oraz 1 film – Tomasz Pasiut.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
FRoSTA w Kuchni Agaty - blogerka gotuje w kampanii producenta mrożonek BIZNES, Media i PR - 1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach CEO Challenge

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy