Celem nowej koncepcji komunikacji na Facebooku oraz Instagramie jest przede wszystkim spójność z charakterem platformy i jej postrzegania wśród użytkowników.
Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę ot
W 2020 r. przedsiębiorcy zostali odcięci od kredytów - zaciągnęli ich o prawie 1/3 mniej niż rok wcześniej (dane BIK).
Kanibalizacja słów kluczowych wewnątrz serwisu powoduje fluktuacje i spadki w pozycjach oraz mniejszą widoczność w Google, co w rezultacie prowadzi do tego, że ruch na stronie maleje. Ale czym właściwie jest kanibalizacja i ja
Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia - od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się, jak można było wysłać taką wiadomość, kto i dlaczego dał zielone światło do wypuszczenia tego ty
Już 19 czerwca 2019 r. w krakowskiej Starej Zajezdni odbędzie się semKRK #12 BIG, czyli cykl spotkań stworzonych dla właścicieli biznesów, branży e-commerce, działów marketingu, a także specjalistów SEM i SEO oraz agencji m
Agencja strategiczno-kreatywna OS3 zmieniła logo i wprowadziła nową identyfikację wizualną opartą na haśle „WIDZIMY WIĘCEJ GŁĘBIEJ OSTRZEJ”. Ponadto w nowej odsłonie wystartowała z serwisem dostępnym na www.os3.pl.
CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie.
Święta to czas refleksji, odpoczynku od pracy, spotkań z najbliższymi, a także… najlepszy okres na kampanie DOOH.
lider reklamy OOH we współpracy z Prestige MJM