KERRIS - jedna z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku - właśnie zakończyła proces rebrandingu.
Kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon
Od marca br. do grona klientów PR Calling dołączył dom mediowy Mindshare. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, organizację eventów, social media oraz bieżący consulting w zakresie public relation
Już 16 i 17 szlifierze z całej Polski wezmą udział w eliminacjach regionalnych w Sosnowcu, które są przepustką do wielkiego finału 3. edycji zawodów „Starcie Szlifierzy”. W tym roku eliminacje regionalne przybiorą nową f
Rośnie grupa osób, które na skutek pandemii straciły pracę.
Na Instagramie pojawiały się grafiki z życzeniami, czy te wyrażające wdzięczność i miłość do mam, zdjęcia z dzieciństwa, czy po prostu fotografie w towarzystwie mam. Z tej okazji NapoleonCat przeprowadził analizę hashtag
Frazy konkubina/konkubent, wykon i zajebiście to najmniej lubiane słowa – wynika z plebiscytu "Słowa, które chcemy zapomnieć". „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził popularność tych fraz w mediach w 2015
Od początku roku do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld złotych.
Laureatem drugiej edycji konkursu miesięcznika Press – AdMan 2013 został Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group SA.
Wdrożenie systemu zarządzania magazynem dostosowane do potrzeb biznesu