BIZNES Media i PR

Dominik Ryżko oraz Małgorzata Kmieciak wzmacniają zespół Adform

Data publikacji: 2016-06-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominik Ryżko oraz Małgorzata Kmieciak wzmacniają zespół Adform
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Do firmy Adform – znanej z kompleksowych rozwiązań Programmatic – dołączają dwie nowe osoby – Dominik Ryżko, który obejmuje stanowisko Head of Development & Data Science oraz Małgorzata Kmieciak jako Agency Sales Manager.

Dominik Ryżko oraz Małgorzata Kmieciak wzmacniają zespół Adform BIZNES, Media i PR - Do firmy Adform – znanej z kompleksowych rozwiązań Programmatic – dołączają dwie nowe osoby – Dominik Ryżko, który obejmuje stanowisko Head of Development & Data Science oraz Małgorzata Kmieciak jako Agency Sales Manager.

Dominik Ryżko, jako Head of Development & Data Science, będzie odpowiedzialny za rozwój działu R&D w Polsce oraz wsparcie w budowie strategii innowacyjności firmy. Poprzednio pracował w Allegro jako Chief Data Scientist, gdzie odpowiedzialny był m.in. za prace w obszarze Data Science, Data Governance i Business Intelligence. Wcześniej, przez szereg lat, zdobywał doświadczenie w konsultingu IT (Oracle, Accenture), m.in. w roli kierownika projektów. Zajmuje się prowadzeniem zajęć z zakresu Big Data i sztucznej inteligencji w Instytucie Informatyki Politechniki Warszawskiej. Jest prelegentem na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych i przemysłowych. Związany ze społecznością startupową w Polsce, jest mentorem i organizatorem szeregu wydarzeń i letnich szkół dla startupów.

Małgorzata Kmieciak na nowym stanowisku Agency Sales Managera będzie odpowiedzialna za zarządzanie współpracą
z agencjami i domami mediowymi w Polsce. Poprzednio przez ponad siedem lat związana z Google Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat, jako Industry i Agency Development Manager, współpracowała z kluczowymi klientami oraz agencjami, odpowiadając za realizację strategii digitalowych z wykorzystaniem rozwiązań reklamowych Google. Wcześniej przez ponad trzy lata była odpowiedzialna za sprzedaż i client service w firmach produkcyjnych Armstrong DLW i Ergis-Eurofilms.

 

O Adform

Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic  dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych.

Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.adform.com lub http://www.twitter.com/adforminsider.  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dominik Ryżko oraz Małgorzata Kmieciak wzmacniają zespół Adform BIZNES, Media i PR - Do firmy Adform – znanej z kompleksowych rozwiązań Programmatic – dołączają dwie nowe osoby – Dominik Ryżko, który obejmuje stanowisko Head of Development & Data Science oraz Małgorzata Kmieciak jako Agency Sales Manager.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR