Oto 4 nowe trendy, które przyszły do Polski z zagranicy. Mowa m.in. o budownictwie przystosowanym do potrzeb seniorów, opiece zdrowotnej w domu i hipotece odwróconej, czyli uwolnieniu kapitału zamrożonego w nieruchomości.
Mimo podania się do dymisji, premier Holandii wciąż pełni swoją misję. Analitycy londyńskiej firmy Unibet dają mu 48% (27/25) szans na zachowanie teki szefa rządu.
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji- telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna, która jest dos
Grafik Rafał Olbiński, prezes KIG Andrzej Arendarski i publicysta Tomasz Wołek dla platformy edukacyjnej azir.edu.pl.
Click Republic - interaktywna sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail marketingu oraz lead generation, wprowadziła na czas wakacji specjalną ofertę dla swoich klientów dotyczącą modelu CPM.
Wraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki pojawią się w internecie, największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych.
Ruszyła najnowsza kampania promująca kabanosy Tarczyński Exclusive GO! Za organizację ogólnopolskiej akcji, w tym eventów oraz obsługę w mediach społecznościowych, odpowiada agencja OS3.
Jak Polacy oceniają przygotowanie hoteli do ponownego otwarcia? Aż 98% twierdzi, że w obecnej sytuacji było to dobrym pomysłem. Przeważająca większość z tych, którzy zdecydowali się na wyjazd, czuła się bezpiecznie.
Tysiące subskrybentów, odsłon oraz materiały warte miliony złotych. Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w ubiegłym roku opublikowano prawie 20 tys. informacji - wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVIC
Japoński producent odzieży sportowej, ASICS w 2020 roku w Europie odnotował wzrost dochodów o 60,3%.