Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations.
AM Art-Media Agencja PR została wyróżniona przez magazyn Bloomberg Businessweek prestiżową nagrodą Business Premium 2016 za kompleksową obsługę PR projektów z zakresu CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu).
Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.
Powstało nowe miejsce, w którym opiekun będzie mógł czerpać siłę i motywację z doświadczeń innych osób, jak i stać się wsparciem poprzez podzielenie się swoją historią.
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat.
Każdy przedsiębiorca dąży do zyskania przewagi konkurencyjnej. Takim samym prawidłom podlega także rynek meblowy w Polsce. Indywidualny nadruk na tkaninach obiciowych to rewolucyjne podejście do projektowania, dzięki któremu p
Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive.
Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry!
Film „PGNiG - Siła wspólnego działania” wyprodukowany przez PrimeMovers zdobył w tym roku złotą nagrodę na World Media Festival w Hamburgu.
TERMIN SZKOLENIA: 10-12 grudnia 2018 MIEJSCE: Hotel Wiatraczna ul. Czapelska 34a, 04-066 Warszawa Zgłoś udział → http://iped.pl/formularz-zgloszeniowy,11.html