BIZNES Media i PR

CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2”

CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2”
Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z

Data publikacji: 2019-02-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2”
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu.

CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2” BIZNES, Media i PR - Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu.

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie już 8 lutego, pięć lat po sukcesie pierwszej części. Po raz kolejny widzowie będą mieli okazję spotkać się z bohaterami Bricksburga i zanurzyć w kompletnie nowej, pełnej przygód rzeczywistości, w całości stworzonej z klocków LEGO®, w której życie jest czadowe!

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków THE LEGO MOVIE 2 w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Na tydzień przed premierą kinową, w niedzielę 3 lutego o godz. 16.55 na antenie TVN i TVN HD była emitowana pierwsza część filmu „LEGO Przygoda”. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.  

Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w LEGO Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki „Everthing is awesome” https://www.youtube.com/watch?v=5ZMJJr4oH8Q (w polskiej wersji „Życie jest czadowe”), nagrania filmiku, a następnie zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.

Unikalnym elementem kampanii jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna, w której każdy uczestnik wygrywa 2 bezpłatne bilety na pokaz filmu „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków LEGO za min. 99 złotych. Akcja trwa do 15 lutego, a szczegóły i regulamin znajdują się na stronie www.zgarnij2bilety.pl. Równolegle w sieci McDonalds w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu m.in. Emmeta, Lucy, Batmana, Wonder Woman, Słodkiej Zadymy. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną THE LEGO Movie 2.

A to już wiesz?  Geotargetowanie, czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy w reklamie DOOH

Kreację kampanii przygotowała Grupa LEGO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2” BIZNES, Media i PR - Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy