Promocja konsumencka, współpraca ze znanym vlogerem oraz działania w social mediach z wykorzystaniem live streamingu - to tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych przez obie agencje w ramach wsparcia limitowanej edycji marki Sto
Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.
KERRIS - jedna z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku - właśnie zakończyła proces rebrandingu.
Najnowszy raport o stanie zdrowotnym Polaków NIPZ-PZH: W diecie Polaków jest zbyt dużo niezdrowych tłuszczów nasyconych
Legendarne czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki teraz także w nowej odsłonie!
Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku.
– Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług zmieni polskie firmy na zawsze – komentuje Piotr Plak. – A jeśli coś stanowi trudność dla klientów, jest również wyzwaniem dla branży PR-u i marketingu – doda
Jak dobrze ‘zgrać’ pracę systemu i człowieka, aby zapewnić maksymalną synergię i skuteczności działań marketingowych? Odpowiedzi w poniższym artykule.
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej
IMM informuje o zakończeniu ofensywy reklamowej producentów piwa