Dorota Sulich-Długosz awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy Wydawnictwa KUKBUK.
Jakie korzyści dla naszej marki niesie spersonalizowany przekaz i równie trafny dobór kanału komunikacji? Czym dokładnie jest, znany już dobrze za oceanem – marketing precyzyjny?
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, informuje o kolejnym parku w Małopolsce.
Wspólne gotowanie to jeden ze sposobów na spędzenie miłego, rodzinnego czasu w domu. Poza poznawaniem nowych smaków, może mieć ono jeszcze jedną istotną wartość np. być formą edukacji żywieniowej.
Bezpłatne szkolenie w formie online. 22-23 marca podczas 2 dni szkolenia przybliżymy zagadnienia z zakresu konsultacji publicznych, tworzenia strategii i wyznaczania celów organizacji oraz pozyskiwania środków na wzmocnienie NGO.
Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagraniczny
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną dla producenta odzieży termoaktywnej Brubeck. Działania reklamowe rozpoczęły się 23 listopada i potrwają do 21 grudnia.
Cartoon Network pochwalił się wysokimi wynikami oglądalności swoich seriali w europejskich kanałach free-to-air. „Atomówki” zdobyły miliony nowych widzów, a serial „Ben 10” obejrzał co trzeci chłopiec w Polsce, Szwecj
Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował dziś nową inicjatywę „Positive Beauty – Pozytywne Piękno”, której celem jest walka z dyskryminacj�
Pomimo dewastującej gospodarkę pandemii COVID-19, która w marcu zawitała do Polski zysk netto wydawcy „Rzeczpospolitej” był w pierwszym kwartale istotnie większy niż rok wcześniej.