Dla sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts, do której w Polsce należą hotele marki Sheraton, Westin i The Luxury Collection, agencja INSIGNIA przygotowała stronę internetową promującą serię wyjątkowych podróży kulinarnych p
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.
Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka
Live Motion Games – producent gier wideo na PC, rozpoczyna Publiczną Ofertę Akcji o wartości 4,7 mln zł. Z emisji Nowych Akcji Spółka chce pozyskać 4 mln zł.
Humanizacja marki, autentyczność marki
Content Marketing to już nie trend w działaniach komunikacyjnych, ale jeden z najistotniejszych segmentów strategii biznesowej, o czym przekonać się mogą czytelnicy książki „Skuteczny biznes, czyli… gra o sukces”.
Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje pełne portfolio marek należących do Politan: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja będzie pracowała z Politanem także w obszarze employer brandingu.
Rozwój YouTube w Polsce oraz coraz większa popularność twórców przyczyniają się do powstawania wielu mitów na ich temat – zarobki, pasje i stosunek do fanów stale rozbudzają emocje. Dla młodego pokolenia najwięksi twórc
Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie.
Brązy, beże oraz ciepłe szarości coraz śmielej goszczą w naszych wnętrzach. W połączeniu z rysunkiem naturalnego kamienia, kolory z palety barw ziemi tworzą niepowtarzalny duet zachwycający subtelnością.