Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakre
Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Phil
Święto zakochanych jest specyficznym dniem w roku. Podczas gdy my próbujemy rozkochać w sobie drugą osobę, firmy uwodzą i zachęcają nas do wyrażenia sympatii wobec marki - 14 luty to bowiem idealny okres dla marketingowców.
Laureatem drugiej edycji konkursu miesięcznika Press – AdMan 2013 został Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group SA.
Owoce te kojarzą nam się ze słonecznymi, ciepłymi dniami. Poza doskonałym smakiem, zawierają również wiele wartości odżywczych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Dlaczego w sezonie powinniśmy spo�
Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.
Zarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content performance marketingu Form Up, wraz z początkiem kwietnia wprowadza 7-godzinny czas pracy.
Na parterze Galerii Północnej klienci mogą obejrzeć wystawę edukacyjno-przyrodniczą, w ramach której prezentowane są gigantyczne figury owadów oraz tematyczne infografiki edukacyjne.
Według prognoz GroupM, globalne wydatki na reklamę internetową osiągną w 2017 roku poziom 547 miliardów dolarów. To prawie o 4,4% więcej niż w poprzednim roku. Jakie zmiany czekają branże w 2017 roku? Oto prognozy ekspertów
Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee