Paweł Wojtak objął stanowisko Design Studio Directora. Odpowiada za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
Z badania firmy CHEQ, zajmującej się bezpieczeństwem cybernetycznym oraz Digiday, przeprowadzonego na ponad 300 podmiotach wynika, że aż 96 proc. marek korzysta z narzędzi do monitorowania bezpieczeństwa od roku lub dłużej.
MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych.
W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji lub nieuczciwą praktykę rynkową, za co Prezes UOKiK może nałożyć na przedsiębiorcę karę pieniężną.
Veeam poinformował o wprowadzeniu nowej wersji Veeam Backup & Replication™ v11, stanowiącej zaawansowane rozwiązanie do ochrony danych w środowiskach chmurowych, wirtualnych, fizycznych i korporacyjnych.
Na półki w dobrych salonach prasowych trafił dzisiaj numer 19 magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK. W magazynie znalazło się kilka nowych rubryk.
Ruszyła kampania reklamowa cukierków Mentos Choco. Za przygotowanie i realizację akcji pod hasłem „Czeko pragniesz” odpowiada agencja Walk Creative. Działania są prowadzone w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Commvault powołał Jamiego Farrelly na stanowisko EMEA Vice President, Channel and Alliances.
Firma GLP, pół roku od rozpoczęcia działalności w Europie Centralnej, rozpoczęła budowę nowego centrum logistycznego na Górnym Śląsku. W Lędzinach, bezpośrednio przy trasie ekspresowej S1 powstaną obiekty magazynowo-produ