BIZNES Media i PR

#BMWstories od OS3

#BMWstories od OS3
Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem

Data publikacji: 2014-06-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #BMWstories od OS3
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

#BMWstories od OS3 BIZNES, Media i PR - Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.

Działania OS3 obejmują zaplanowanie strategii konkursu oraz realizację poprzez specjalnie stworzoną aplikację na Facebooku (https://apps.facebook.com/bmwstories), w której nagrodą główną jest nakręcenie najciekawszej zgłoszonej historii. Ponadto agencja zajęła się adaptacją spotu reklamowego (http://www.youtube.com/watch?v=mHCEjNB7-A4&feature=youtu.be), realizacją kampanii display i wideo online. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Initiative Media.

Elementem scalającym kampanię jest platforma www.bmw.pl/bmwstories oparta na treściach pochodzących z mediów społecznościowych. Materiały oznaczone hashtagiem #BMWstories są zbierane i selekcjonowane, a następnie publikowane na stronie. Akcja trafia do wszystkich państw dzięki wykorzystaniu mechanizmu geolokalizacji. Umożliwia on użytkownikom wyświetlanie treści w ich rodzimym języku.

To pierwsza tego typu kampania BMW bezpośrednio angażująca fanów marki. Esencją komunikacji jest ukazanie roli BMW w życiu użytkowników, przedstawienie historii wybranych z miliona oznaczonych, przeżyć z nimi związanymi oraz dołączenia do międzynarodowej społeczności marki.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#BMWstories od OS3 BIZNES, Media i PR - Ruszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem #BMWstories. Celem jest ukazanie na pierwszym planie ludzi, prawdziwych zdarzeń, emocji oraz wartości, które są fundamentem BMW.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  PR(acownik) w czasie pandemii

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy