Data publikacji: 2017-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: blue frog – nowa marka AmRestu na polskim rynku
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Ruszyła kampania promująca otwarcie restauracji blue frog. Nowa marka AmRestu zadebiutuje na polskim rynku już 18 października w galerii Wroclavia we Wrocławiu.
Ruszyła kampania promująca otwarcie restauracji blue frog. Nowa marka AmRestu zadebiutuje na polskim rynku już 18 października w galerii Wroclavia we Wrocławiu.
W ramach akcji promocyjnej prowadzony jest internetowy konkurs, w którym po wypełnieniu krótkiej ankiety, należy odpowiedzieć na pytanie „Z którą gwiazdą chciałbyś się spotkać w restauracji blue frog i dlaczego?”. Nagrodą główną jest wycieczka do Nowego Jorku lub Szanghaju. Organizator konkursu przewidział również nagrody w postaci zaproszeń do blue froga na VIP party.
blue frog łączy nowoczesną kuchnię amerykańską z akcentami azjatyckimi. Goście oprócz ciekawej oferty restauracyjnej będą mogli skorzystać również z bogatej oferty barowej.
Działania reklamowe są prowadzone do lokalnych odbiorców m.in. za pośrednictwem serwisów społecznościowych, topowych serwisów ogólnotematycznych i biznesowych. Strategia komunikacji opiera się na wykorzystaniu nowoczesnych technologii i dostarczeniu jak największej ilość widocznych odsłon.
„Prowadzenie kampanii dla tak dużych i znanych na całym świecie brandów jak blue frog, to dla nas duże wyzwanie, ale jednocześnie ogromna satysfakcja oraz możliwość wykorzystania najnowszych narzędzi i technologii” – mówi senior media plannerka Aleksandra Filipowicz z Media Choice.
Za social media, obsługę konkursu i kreację reklam odpowiada agencja Public Bridge, natomiast za planowanie i zakup powierzchni reklamowych dom mediowy Media Choice.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR