Data publikacji: 2013-11-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowy bestseller jako nagroda w redakcyjnych konkursach
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Miesiąc sukcesu – tak skomentował Krzysztof Sadecki zainteresowanie jego książką „Własny biznes – dlaczego TAK”. Zawsze chciałem dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, dlatego przeznaczam część moich poradników na nagrody w konkursach.
Właśnie mija miesiąc od premiery poradnika. W tym czasie książka stała się wydawniczym bestsellerem – rynek wchłonął 10.000 egzemplarzy. W przygotowaniu jest już dodruk oraz wydanie w języku angielskim pod patronatem Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej.
Krzysztof Sadecki – przedsiębiorca, szkoleniowiec, publicysta, jeden z najbardziej utalentowanych ekspertów w dziedzinie alternatywnych rynków inwestycyjnych. Autor publikacji jest młodym człowiekiem, który w dobie kryzysu i problemów z zatrudnieniem dotykających młode pokolenie jego rówieśników odniósł spektakularny sukces biznesowy. W książce dzieli się wiedzą jaką uzyskał w trakcie rozwijania swych firm.
"Własny biznes – dlaczego TAK" to kompleksowy poradnik, kompendium wiedzy oraz źródło budowania odwagi i motywacji, które jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. W książce znajdziemy szczegółowe omówienie i konkretne porady z takich dziedzin jak: mity na temat przedsiębiorczości, planowanie biznesu, finanse i budżetowanie, zarządzanie firmą, dobór personelu, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
W pierwszych tygodniach książka trafiła na biurka najważniejszych osób w Polsce – wicepremiera i ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz prezydenta Lecha Wałęsy.
Pojawiają się też pierwsze recenzje w prasie – jak do tej pory same pozytywne:
„Kompendium wiedzy o biznesie, prawdziwa biblia dla rozpoczynających i już prowadzących działalność gospodarczą” – miesięcznik Warsaw Highligts
"Najbardziej… biznesowa, oczekiwana, potrzebna" – Radio WaWa
Wiele z mediów obecnych na premierze – Avangarda, Bloomberg Magazine, Businessman, Businesswomen&Life, Dolce Vita, Forbes, K-Mag, Parkiet, Rzeczpospolita, Sukces, Warsaw Highlights, serwisy internetowe ImprezyMiejscaTrendy, ModaiJa, ModnaModa, radio Chilli Zet, PiN, WaWa, telewizje Superstacja, TVP, TVN, TVN 24, TVN CNBC – promuje książkę w konkursach dla swoich czytelników, słuchaczy i widzów.
Publikacja jest dostępna w dobrych księgarniach m.in.: Empik.com, PWN, Merlin.pl, Księgarnie Olesiejuk, Helion, Welt Bild, Profit24, One Press oraz we własnej dystrybucji internetowej na stronie www.wlasnybiznesdlaczegotak.pl
Redakcje zainteresowane współpracą, promocją książki i uzyskaniem bestsellerowych poradników biznesowych jako nagród w konkursach proszone są o kontakt z naszym działem Public Relations.
Więcej informacji: www.GoodPress.eu/Krzysztof-Sadecki
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR