BIZNES Media i PR

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym SMB

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym SMB
Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy

Data publikacji: 2018-10-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym SMB
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym SMB BIZNES, Media i PR - Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.

Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.

Na mocy zawartego pomiędzy BOK a SMB porozumienia, na łamach Biuletynu będą systematycznie ukazywały się informacje na temat wspólnie wybranych inicjatyw. Jedną z nich jest propagowanie różnorodnych form edukacji wśród osób zajmujących się obsługą klienta w jednostkach typu call/contact center. Biuletyn Obsługi Klienta patronuje m.in. projektowi Studium Menedżer Contact Center – wspólnej inicjatywie SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, które jest propozycją dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów zainteresowanych zdobyciem wiedzy i umiejętności  w zakresie zarządzania obsługą klienta w tego typu jednostkach.

Biuletyn Obsługi Klienta patronował także w latach 2017 i 2018 organizowanemu przez SMB konkursowi „Złota Słuchawka”, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  519 07 00 03

A to już wiesz?  OS3 przejmuje obsługę trzech marek Hasbro

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym SMB BIZNES, Media i PR - Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy