BIZNES Media i PR

Big Picture – nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs

Big Picture – nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs
Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic

Data publikacji: 2016-04-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Big Picture – nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.

Big Picture – nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs BIZNES, Media i PR - Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.

Big Picture, kładąc szczególny nacisk na doradztwo strategiczne, opiera się na dwóch praktykach: obok serwisu PR korporacyjnego i produktowego, agencja specjalizuje się w public affairs oraz doradztwie CSR i filantropijnym. Firma działa w obecnym kształcie od października 2015 r. W pierwszych miesiącach 2016 roku poszerzyła zespół – podstawowy skład liczy dziś
6 konsultantów.

Wyróżnia nas sposób, w jaki patrzymy na zadanie. Widzimy więcej i myślimy
w oparciu o perspektywę szerszą niż jeden brief czy projekt. Patrzymy w skali BIG PICTURE – całej mapy otoczenia komunikacyjnego, przyczyn i skutków.
Stąd nazwa firmy.

 

Big Picture powstało w oparciu o założenie, że rynek mediowy i kanały komunikacji zmieniają się
w ostatnich latach tak szybko, że podmioty public relations muszą właściwie przedefiniować swój sposób działania. „PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach – uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym” – mówi Hanna Waśko, Managing Director Big Picture. – „Jednocześnie, niezależnie od tego jak wiele się na rynku zmienia, niezmienne pozostaje zapotrzebowanie na obsługę o wyższym standardzie i doradców, którzy potrafią być partnerami dla top managerów i patrzeć na ich biznes całościowo. Odpowiedzią na oba wyzwania
– i przemodelowania oferty, i jakości obsługi – jest oparcie teamu o ludzi z wysokimi kompetencjami strategicznymi. W Big Picture udało nam się to zrobić. Połączyliśmy potencjał, jaki daje doświadczony zespół i consultingowe podejście z elastycznością, na którą pozwala nam butikowa formuła działania”.

A to już wiesz?  Przepisy na czas pandemii… również po pandemii?

 

Działanie Big Picture opiera się na dwóch filarach: Corporate & Product PR oraz Business consulting
& Public affairs. Zakres kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak
i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

Do obszarów specjalizacji, wpisujących się w doświadczenie zespołu, należą: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa oraz projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych
i organizacji pozarządowych).

 

* * *

 

Hanna Waśko pracuje na rynku PR od 12 lat. Była wcześniej biznesowo związana m.in. z Leo Burnett, 180 PR, a także przez 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję Strategic Directora. Jest autorką wieloletnich strategii PR m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, NEONET i NEO24.pl czy marek takich jak Fortuna, adidas, Johnnie Walker, Prince Polo, Milka.
Jej autorskie programy wielokrotnie wyróżniano nagrodą Złotych Spinaczy, KTR, Effie. Członkini jury Young Creatives i KTR.

Łączy doświadczenie z sektora biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w sektorze publicznym
i NGO – specjalizuje się w obszarze public affairs i komunikacji społecznej, szczególnie bliskie są jej inicjatywy związane z promocją Polski. Odpowiadała za strategię PR m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności. Pracowała także w brytyjskim Central Office of Information, instytucji odpowiedzialnej za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającej przy rządzie Wielkiej Brytanii.

Współzałożycielka Stowarzyszenia Projekt: Polska, dziś w jego Radzie Strategicznej. Zasiada także
w Zarządzie Fundacji Oxford Noble, która zainicjowała Program Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim. Angażuje się we wspieranie NGOs promujących aktywność obywatelską,
w różnych jej wymiarach – m.in. Fundacji im. Stefana Batorego czy organizacji pacjenckich.

Absolwentka nauk politycznych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz London School of Economics. Stypendystka brytyjskiego Hansard Society.

A to już wiesz?  SYSTEM EFFECTO – POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONS

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Big Picture – nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs BIZNES, Media i PR - Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy