BIZNES Media i PR

OSM Piątnica promuje nowe jogurty – trwa kampania telewizyjna Vita – Minek

Data publikacji: 2017-09-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OSM Piątnica promuje nowe jogurty – trwa kampania telewizyjna Vita – Minek
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki – marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.

OSM Piątnica promuje nowe jogurty – trwa kampania telewizyjna Vita - Minek BIZNES, Media i PR - Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki - marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.

Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki – marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.

 

Ponadczasowy szlagier grupy Fasolki „Witaminki dla Chłopczyka i Dziewczynki” pochodzi z czasów dzieciństwa pokolenia współczesnych 30-latków, którzy obecnie sami często są rodzicami. Każdy rodzic zaś wie, jakie to utrapienie mieć dziecko – niejadka. Piosenka Fasolek, która za sprawą reklamy jogurtów z Piątnicy zyskała nowe życie, opowiada właśnie o Jasiu, który „witamin nie je”.

 

Znany od ponad trzech dekad i lubiany przez kolejne pokolenia najmłodszych słuchaczy utwór bardzo pasuje do Vita-Minek. Jogurty marchewkowo-owocowe są nowatorskim połączeniem marchewki z jednym z trzech owoców: jabłkiem, bananem bądź brzoskwinią. Powstały specjalnie dla najmłodszych, w tym niejadków, których w każdym pokoleniu nie brakuje. Akcja reklamy toczy się na warszawskim podwórku i ukazuje wspólną zabawą dzieci na świeżym powietrzu. Ważnym elementem beztroskiej zabawy są właśnie nowe jogurty, które stanowią pełnowartościową przekąskę, dodają sił, energii i wywołują uśmiech na twarzach przedszkolaków i uczniów.

 

Za realizację reklamy  odpowiada agencja kreatywna Huta 19, a za zakup mediów dom mediowy Infinity Media.  

 

Reklama Vita-Minek dostępna jest także na oficjalnym profilu OSM Piątnica w serwisie YouTube:
 

https://www.youtube.com/watch?v=b0h07WO5r4I

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
OSM Piątnica promuje nowe jogurty – trwa kampania telewizyjna Vita - Minek BIZNES, Media i PR - Od 25 sierpnia widzowie polskich stacji telewizyjnych mają okazję zobaczyć nową reklamę promującą Vita-Minki - marchewkowo-owocowe jogurty od OSM Piątnica. Spotowi towarzyszy przebój legendarnego zespołu Fasolki. Kampania telewizyjna potrwa do końca września.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR