Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OOH jak gorąco, czyli o kreatywnym wykorzystaniu zmieniającej się pogodyKategoria: BIZNES, Media i PRCyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na c
Data publikacji: 2019-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kalendarze Adwentowe – pomysł na promocję produktów i usługKategoria: BIZNES, Media i PRZbliża się grudzień a wraz z nim świąteczne szaleństwo. Kupowanie
Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Norbert Mazur nowym Senior Mobile Specialist w Reprise MediaKategoria: BIZNES, Do zespołu agencji performance i mobile marketingu – Reprise Media dołączył Norb
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNES, Opłata od „małpek” przyczyniła się do w
Data publikacji: 2019-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SARKategoria: BIZNES, Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketi
Data publikacji: 2019-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w MobehaveKategoria: BIZNES, Media i PREliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku
Data publikacji: 2019-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes odpowiedzialny społecznie – raport Mondelēz InternationalKategoria: BIZNES, Media i PRPozyskiwanie podstawowych surowców jak kakao lub pszenica z troską
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w rozwiązaniach RFIDKategoria: IT i technologie, BIZNES, Czy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje si�
Data publikacji: 2017-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR dla FaktoramyKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Good One PR wraz z początkiem kwietnia rozpoczęła współpracę z Faktoramą, czyli pierwszą na pol
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNES, Truizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owc