Data publikacji: 2019-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF PolskaKategoria: BIZNES, Media i PRStratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Pol
Data publikacji: 2017-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłamiKategoria: BIZNES, Media i PRDoświadczenie i świadomość specyfiki branży są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającym
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ile kosztują najtańsze, nowe mieszkaniaKategoria: Nieruchomości, BIZNES, W jakiej cenie znajdziemy najtańsze mieszkania w ofercie deweloperów? W których inwes
Data publikacji: 2018-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case studyKategoria: BIZNES, Media i PRCo sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsum
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleńKategoria: BIZNES, Media i PRGrupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wiz
Data publikacji: 2019-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z wypożyczalnią hulajnóg elektrycznychKategoria: BIZNES, Media i PRGaleria Krakowska rozwija usługi przyjazne ekologii. Do stacji ładowania po
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze miejski przewoźnik na świecie, w którym za miesięczny zapłacicie… okiemKategoria: Transport, BIZNES, MPK Wrocław uruchomiło płatność okiem w Bi
Data publikacji: 2015-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ustawa telekomunikacyjna zmienia w pracy handlowca?Kategoria: BIZNES, Media i PRZnowelizowana ustawa telekomunikacyjna wymusza zmiany w dziale handlowym. Od nieda
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Image Power zmierza na giełdę i promuje grę na KickstarterzeKategoria: Giełda, BIZNES, Image Power, polski producent gier wideo, którego akcjonariuszem jest Pl
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie nowego badania mediówKategoria: BIZNES, Media i PRKoalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała