Data publikacji: 2017-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Form Up wprowadza 7-godzinny czas pracyKategoria: BIZNES, Media i PRZarząd warszawskiej agencji specjalizującej się w działaniach z zakresu content perfo
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics wygrywa kontrakt na obsługę logistyczną fabryki AirbusaKategoria: Transport, BIZNES, CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozsz
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #BMWstories od OS3Kategoria: BIZNES, Media i PRRuszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecz
Data publikacji: 2016-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Phyto2GO – nowość od Amway podbija EuropęKategoria: BIZNES, Media i PRNutrilite, marka Amway, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję nowego produktu – Phyt
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otovo 19 lutego wchodzi na giełdę Euronext Growth OsloKategoria: Giełda, BIZNES, Norweska firma zajmująca się instalacjami paneli słonecznych, która jesieni�
Data publikacji: 2016-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rajca jako senior digital designer w WALKKategoria: BIZNES, Media i PRSzymon Rajca dołączył do zespołu agencji WALK Digital, gdzie objął stanowisko senior digi
Data publikacji: 2020-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCGKategoria: BIZNES, Media i PRW tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola
Data publikacji: 2015-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EMAIL BIDDING – PRZYSZŁOŚĆ E-MAIL MARKETINGU?Kategoria: BIZNES, Media i PRW jaki sposób podnieść efektywność email marketingu? Jak zoptymalizować przychod
Data publikacji: 2014-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMM: browary reklamują etycznie przed sezonemKategoria: BIZNES, Media i PRInstytut Monitorowania Mediów przeanalizował nowe reklamy piwa wyemitowane w trzech pier
Data publikacji: 2018-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing w optyce oczami Justyny Skrzypek z Grupy EssilorKategoria: BIZNES, Media i PRO wyraźnym widzeniu ścieżek marketingowych w świecie optycznym opowiada Ju