Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VGP20 – nowy chwytak OnRobot do wymagających aplikacji paletyzacjiKategoria: Przemysł, BIZNES, Nowy elektryczny chwytak podciśnieniowy VGP20 OnRobot to wsz
Data publikacji: 2014-04-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Symetria PR od kwietnia z McAfee PolandKategoria: BIZNES, Za komunikację firmy McAfee w Polsce odpowiada agencja Symetria PR. Do jej zadań należy komunikacja z me
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNES, W ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą s
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ClientEarth zawiadamia UOKiK w sprawie greenwashingu branży węglowejKategoria: Ochrona środowiska, BIZNES, Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi złożyła dzi
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ser Dog z Hochlandii zagości w Żabce na dłużejKategoria: Handel, BIZNES, Po udanej ofensywie Imperator Smaku Ser Dog Wspaniały, pogromca mięsożernej rosiczki
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalny producent wyrobów medycznych wybiera rozwiązanie IFSKategoria: IT i technologie, BIZNES, Dutch Ophthalmic Research Center (D.O.R.C.) wdroży w pełni zin
Data publikacji: 2015-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Automatyzacja personalizacji w email marketingu – jak to działa?Kategoria: BIZNES, Media i PRJak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak za
Data publikacji: 2015-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowszy numer KUKBUK-a, pt. „W te pędy” promuje kampania reklamowa.Kategoria: BIZNES, Media i PR7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerw
Data publikacji: 2015-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 Z NOWYM LOGO I IDENTYFIKACJĄKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja strategiczno-kreatywna OS3 zmieniła logo i wprowadziła nową identyfikację wizualną opartą
Data publikacji: 2019-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe w Polsce porozumienie reklamodawców pracuje nad nowym badaniem mediówKategoria: BIZNES, Media i PRKoalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” jest na