Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR z Wyjątkowym PrezentemKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem lipca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Wyjątkowy Prezent, oferu
Data publikacji: 2015-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 Z TRZEMA ACCOUNT DIRECTORAMI I NOWYMI TEAMAMI KLIENCKIMIKategoria: BIZNES, Media i PROS3 wzmacnia kompetencje Client Service i tworzy zespoły z nowymi Account D
Data publikacji: 2018-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W jakim kierunku zmierza reklama cyfrowa?Kategoria: BIZNES, Media i PRJak wynika z badań, w 2017 roku, po raz pierwszy wydatki na reklamę cyfrową były większe n
Data publikacji: 2017-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans Karoliny Parzych w Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRKarolina Parzych, po dwóch latach pracy w dziale contentu agencji interaktywnej Mint Media awansowa�
Data publikacji: 2018-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blockchain – cyfrowa rewolucjaKategoria: BIZNES, Media i PRTechnologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”Kategoria: Bankowość, BIZNES, Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasow
Data publikacji: 2018-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Potencjał reklamy DOOH i jej wpływ na odbiorcęKategoria: BIZNES, Media i PRDigital Out-of-Home jest szybko rozwijającym się medium, czego dowodem są stale wzra
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OOH jak gorąco, czyli o kreatywnym wykorzystaniu zmieniającej się pogodyKategoria: BIZNES, Media i PRCyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na c
Data publikacji: 2021-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie daj sobie w kaszę dmuchać, czyli uwaga na glifosat w kaszy gryczanej!Kategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Czy pamiętacie Państwo nasz poprzedni raport o
Data publikacji: 2015-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SYSTEM EFFECTO – POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONSKategoria: BIZNES, Media i PR„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wprowadził na rynek nowe rozwi�