Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowe przekąski w biurze – bakalie i suszone owoceKategoria: BIZNES, Media i PRKiedy w pracy, między posiłkami dopada Was głód, lub po prostu chcecie coś pr
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy doceniają Gdański Business CenterKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Najemcy doceniają Gdański Business Center. Niemal 24 tys. m kw. wynajęte w 2020 rok
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Thor 380, 400 i 401 RGB – Genesis prezentuje nowe, niskoprofilowe klawiaturyKategoria: IT i technologie, BIZNES, Funkcjonalne, efektowne i trwałe – tak
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe przeboje kinowe, nowa polityka cenowa NAMKategoria: BIZNES, Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana polega na zróżnicowa
Data publikacji: 2014-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dachser z nagrodą za najlepszy film korporacyjny na World Media FestivalKategoria: BIZNES, Media i PRFilm zrealizowany przez niemiecką centralę Dachser w Kempten
Data publikacji: 2019-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynekKategoria: BIZNES, Media i PRW ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy
Data publikacji: 2015-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania kostek bulionowych VegetaKategoria: BIZNES, Media i PRPodravka rozpoczęła nową kampanię reklamową kostek rosołowych Vegeta.Podravka rozpoczęła now
Data publikacji: 2016-08-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Click Republic z wakacyjną ofertą dla klientówKategoria: BIZNES, Media i PRClick Republic – interaktywna sieć reklamowa działająca w segmencie e-mail mar
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komfort z Dorotą SzelągowskąKategoria: BIZNES, Media i PRMarka Komfort rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską. Dziennikarka i projektantka wnętrz wys
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.Kategoria: BIZNES, Media i PRBadanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec med