Data publikacji: 2018-07-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owoce latem – brzoskwiniaKategoria: BIZNES, Media i PRBrzoskwinie to owoce, które obecnie są znane i dostępne niemal na całym świecie. Chociaż brzoskwini
Data publikacji: 2015-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GONG z obsługą strategiczno-kreatywną marki Johnson & JohnsonKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja kreatywna GONG jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek
Data publikacji: 2017-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najpopularniejsze restauracje i bary na Facebooku w PolsceKategoria: BIZNES, Media i PRFacebook stał się najważniejszą witryną dla restauracji, barów i innych
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetemKategoria: BIZNES, Media i PRBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1
Data publikacji: 2014-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 nawiązała współpracę z LUX MEDKategoria: BIZNES, Media i PRS3 nawiązała współpracę z LUX MED Największa sieć medyczna w Polsce LUX MED rozstrzygnęł
Data publikacji: 2020-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”Kategoria: BIZNES, Media i PRW październiku br. ruszyła kampania promująca proj
Data publikacji: 2016-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przystanek Woodstock w mediach społecznościowychKategoria: BIZNES, Media i PRZa nami 22 Przystanek Woodstock. Kurz po festiwalu w Kostrzynie już opadł, ale… ni
Data publikacji: 2018-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Open Media dla LC CorpKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem listopada 2018 do grona klientów Agencji PR Open Media dołączyła grupa deweloperska realizująca
Data publikacji: 2019-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" CampaignKategoria: BIZNES, Media i PRMagazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Ca
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNES, Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbu