Skip to content
niedziela, 7 grudnia, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Światowy Dzień Zwierząt – Potrzeby psa i kota, czyli szczęśliwy pupil nie tylko od święta
  • Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków Zakupy online nowym trendem
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

Biuro Ogłoszeń

Aktualności i wiadomości prasowe: Ogłoszenia, Wiadomości, Informacje

  • biuro-ogloszen.pl
  • BIZNES
  • Marketing
  • Media i PR
  • Reklama

legia warszawa akcje

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo Wiadomości

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo

17 stycznia, 202118 lutego, 2021 biuro-ogloszen.pl
  • EKONSTAL ROZPOCZĄŁ PRACĘ Z AGENCJĄ PR
  • Zasilacz UPS pomoże bezpiecznie przechowywać szczepionki przeciw COVID-19
  • Wzmocnienia i zmiany w Mint Media
  • Moda na dom pod miastem. Ruszyła budowa HVILLE
  • Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s
Ciekawe artykuły

Kolejny transfer z Havas Worldwide Warsaw do WALK

Kolejny transfer z Havas Worldwide Warsaw do WALK
Data publikacji: 2016-01-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny transfer z Havas Worldwide Warsaw do WALKKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu WALK Digital dołączyła Joanna Paździórko. W agencji objęła stanowisk

Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Data publikacji: 2019-01-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą NowotworowąKategoria: BIZNES, Media i PRFundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

#BMWstories od OS3

#BMWstories od OS3
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #BMWstories od OS3Kategoria: BIZNES, Media i PRRuszyła kampania BMW zachęcająca swoich fanów do dzielenia się historiami związanymi z marką w mediach społecz

Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rok

Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rok
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rokKategoria: Handel, BIZNES, Przychody Grupy Eurocash w 2020 r. przekroczyły 25,4 mld zł i były o 2,2% wyższe niż rok wcześni

Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”

Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNES, W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, reali

Kolejna kampania FRoSTY już w mediach

Kolejna kampania FRoSTY już w mediach
Data publikacji: 2018-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna kampania FRoSTY już w mediachKategoria: BIZNES, Media i PRWraz z początkiem września FRoSTA startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Spoty marki

Majonez Kielecki ponownie na ekranach

Majonez Kielecki ponownie na ekranach
Data publikacji: 2017-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majonez Kielecki ponownie na ekranachKategoria: BIZNES, Media i PRWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!Kategoria: BIZNES, Media i PRW drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH
Data publikacji: 2020-02-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOHKategoria: BIZNES, Media i PRW niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wi

Już od 9 stycznia nowy program o telesprzedaży i obsłudze klienta w Słodki Live

Już od 9 stycznia nowy program o telesprzedaży i obsłudze klienta w Słodki Live
Data publikacji: 2017-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już od 9 stycznia nowy program o telesprzedaży i obsłudze klienta w Słodki LiveKategoria: BIZNES, Media i PRStartuje nowy program telewizyjny o obsłudze klienta
grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMarketingMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościPracaPrzemysłPrzemysł spożywczyReklamaTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.