Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalny producent wyrobów medycznych wybiera rozwiązanie IFSKategoria: IT i technologie, BIZNES, Dutch Ophthalmic Research Center (D.O.R.C.) wdroży w pełni zin
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Czy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupu
Data publikacji: 2019-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów „SŁUCHAM”Kategoria: BIZNES, Media i PRPowstała „SŁUCHAM” – pierwsza polska agencja specjalizująca
Data publikacji: 2019-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stratosfera partnerem badawczym Fundacji WWF PolskaKategoria: BIZNES, Media i PRStratosfera wygrała przetarg na realizację projektu badawczego dla Fundacji WWF Pol
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piątkowska 103 – przestrzeń dla rodzinKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Inwestycja Piątkowska 103 oferuje duże mieszkania zaprojektowane z myślą o rodz
Data publikacji: 2020-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Bluecloud Interactive chce wspierać KlientówKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości ofer
Data publikacji: 2019-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie liczba produkcji zamawianych bezpośrednio przez reklamodawcówKategoria: BIZNES, Media i PRKlub Producentów Reklamowych SAR opublikował szczegółowy rapo
Data publikacji: 2018-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?Kategoria: BIZNES, Media i PRW 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły a�
Data publikacji: 2017-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To ostatni dzwonek, by zaplanować świąteczny budżet!Kategoria: BIZNES, Media i PRPaździernik jest ostatnim dzwonkiem do zaplanowania działań i budżetów prze
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinachKategoria: BIZNES, Media i PRJesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na w