Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Wystartowała nowa kampania reklamowa kultow
Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi z GroupM do SalesTubeKategoria: BIZNES, Media i PRGroup One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lider
Data publikacji: 2015-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EMAIL BIDDING – PRZYSZŁOŚĆ E-MAIL MARKETINGU?Kategoria: BIZNES, Media i PRW jaki sposób podnieść efektywność email marketingu? Jak zoptymalizować przychod
Data publikacji: 2018-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kanał Epic Drama z portfolio Viasat World nagrodzony podczas Konferencji PIKEKategoria: BIZNES, Media i PRMiędzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał pr
Data publikacji: 2014-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tajemnice słynnych budowli. Wakacyjna premiera na Travel ChannelKategoria: BIZNES, Media i PR,,Tajemnice słynnych budowli” i inne ekscytujące ciekawostki na ant
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wraz z Appetitą rozkochaj się w… afrodyzjakach!Kategoria: Media i PR, BIZNES, Walentynki to idealna okazja, aby oderwać się na chwilę od codzienności i spę
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedażyKategoria: BIZNES, Media i PR65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społ
Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SZOK I NIEDOWIERZANIE – podstawowe błędy w kampaniach e-mail marketingowychKategoria: BIZNES, Media i PRCzasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam róż
Data publikacji: 2015-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-mail ReTargeting: sukces w dotarciu do klientaKategoria: BIZNES, Media i PROkazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cy
Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brands Alive odpowiada za koncept kreatywny marki Nutrof TotalKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii mar