Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubezpieczenia. Wypłata odszkodowania natychmiast po zgłoszeniu szkodyKategoria: Ubezpieczenia, BIZNES, Ubezpieczeniowe aplikacje do samodzielnej likwidacji szkód
Data publikacji: 2018-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Dziecka na cyfrowym ekranieKategoria: BIZNES, Media i PRCzerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich naj
Data publikacji: 2016-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zamieszanie medialne wokół PiS trwaKategoria: BIZNES, Media i PRPrawo i Sprawiedliwość znalazło się kolejny raz na czele rankingu najbardziej medialnych partii
Data publikacji: 2017-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe w Polsce spotkanie YouTuberów z fanami – podsumowanieKategoria: BIZNES, Media i PRRozwój YouTube w Polsce oraz coraz większa popularność twór
Data publikacji: 2016-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: We Take You Haier, czyli odważne podejście do marketinguKategoria: BIZNES, Media i PR„We Take You Haier” to nazwa nowego klipu video producenta sprzętów gosp
Data publikacji: 2016-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w PolsceKategoria: BIZNES, Media i PRRanking najpopularniejszych marek elektronicznych na Facebooku w Polsce otwie
Data publikacji: 2018-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oglądaj filmy bez końca z EnergizerKategoria: BIZNES, Media i PRKup baterie i pobierz film – to nowa promocja marki Energizer. Plej odpowiada za przygotowani
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nest Bank i Fiserv rozpoczęły współpracę.Kategoria: Bankowość, BIZNES, Wraz z wyborem First Data Polska S.A. należącej do Fiserv na nowego dostawcę usług
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lockdown zmienił chwilowo nawyki w zarządzaniu oszczędnościamiKategoria: Finanse, BIZNES, W ramach analizy Allianz Research i Euler Hermes obejmującej 6 krajó
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNES, Trwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest za