Data publikacji: 2021-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany i wyzwania na rynku BHP w czasach pandemii [WYWIAD]Kategoria: Zdrowie, BIZNES, Bezpieczeństwo i higiena są obecnie, z różnych powodów, bardzo wysoko na
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderki w IT. Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończonyKategoria: IT i technologie, BIZNES, Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończony.3 miesiące int
Data publikacji: 2018-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Kurpiodobre!” – ciąg dalszy kampanii reklamowej firmy JBB BałdygaKategoria: BIZNES, Media i PR5 marca ponownie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa fir
Data publikacji: 2019-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut The Mustard przejmuje media społecznościowe marki IwostinKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Cut the Mustard odpowiada za działania social media marki IWOSTI
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Demix dostępna w GO SportKategoria: Sport, BIZNES, Demix, międzynarodowa marka produkująca artykuły sportowe, dołączyła do listy brandów znajdujących
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów StróżówKategoria: BIZNES, Media i PR„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundr
Data publikacji: 2017-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majonez Kielecki ponownie na ekranachKategoria: BIZNES, Media i PRWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca
Data publikacji: 2018-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buraki i ich właściwości odżywczeKategoria: BIZNES, Media i PRZawierają wiele składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na nasze zdrowie. Jednak na
Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klaudia Ptaszyńska w F25Kategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu domu produkcyjnego F25 dołączyła Klaudia Ptaszyńska, która objęła stanowisko Koordynatora Pr
Data publikacji: 2014-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMM: browary reklamują etycznie przed sezonemKategoria: BIZNES, Media i PRInstytut Monitorowania Mediów przeanalizował nowe reklamy piwa wyemitowane w trzech pier