Data publikacji: 2017-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DRUGA EDYCJA CHARYTATYWNEJ AKCJI #DZIENSWIATECZNYCHSKARPET W TK MAXXKategoria: BIZNES, Media i PRW TK Maxx pojawią się charytatywne skarpetki ze świątecznymi mot
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ADP po raz 10 z tytułem Lidera według Everest GroupKategoria: Praca, BIZNES, ADP, globalna firma technologiczna, dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzan
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i…Kategoria: BIZNES, Media i PRGwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gab
Data publikacji: 2019-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa usługa Cinema City Free WiFiKategoria: BIZNES, Media i PRNew Age Media uruchamia nową usługę dającą marketerom możliwość rozszerzenia komunikacji w kin
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia wirusa przyspieszy proces digitalizacji w marketingu i reklamieKategoria: BIZNES, Media i PRkoronawirus spowodował wstrzymanie procesów produkcji w branż
Data publikacji: 2015-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGA2015: 3 dni grania = 2 mln promocjiKategoria: BIZNES, Media i PRTegoroczna jubileuszowa edycja Poznań Game Arena wyróżniała się rekordową liczbą zwiedzają
Data publikacji: 2015-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pajacyk z nowym serwisem zaprojektowanym przez Faster&BetterKategoria: BIZNES, Media i PRRuszył nowy serwis Pajacyka – programu dożywiania dzieci. Za komple
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Wschód dogodni Zachód?Kategoria: BIZNES, Media i PRStatystyki mówią wprost – wschodnie województwa coraz prężniej i w wielu dziedzinach doganiają te po
Data publikacji: 2018-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouseKategoria: BIZNES, Media i PRZa prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Interne
Data publikacji: 2017-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę” z udziałem Macieja FlorkaKategoria: BIZNES, Media i PR21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wiz