Data publikacji: 2017-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majonez Kielecki ponownie na ekranachKategoria: BIZNES, Media i PRWytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca
Data publikacji: 2015-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo rozszerza możliwości reklamy na urządzeniach przenośnychKategoria: BIZNES, Criteo rozszerza możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzyst
Data publikacji: 2020-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki NałęczowskiejKategoria: BIZNES, Media i PRRozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Google przechodzi na first price auctionKategoria: BIZNES, Media i PRW ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej cen
Data publikacji: 2018-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #AvenidaMyLove, czyli miłosne wyznania na billboardach w całym mieścieKategoria: BIZNES, Media i PRJedyna tego typu akcja w Polsce!Podobno nic nie zdarza się d
Data publikacji: 2015-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry smak w każdym detaluKategoria: BIZNES, Media i PRStartuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odp
Data publikacji: 2015-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobile emailmarketing (r)evolutionKategoria: BIZNES, Media i PRSzczególnie dla tzw. pokolenia „Z” Smartfony i tablety stają się nieodzownym towarzyszem każde
Data publikacji: 2018-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mint Media dla marki MeizuKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie kampanii buraczanej w cukrowniach Pfaifer & Langen w PolsceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Styczeń, jak co roku kończy w cukrowniach gr
Data publikacji: 2013-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowy bestseller jako nagroda w redakcyjnych konkursachKategoria: BIZNES, Media i PRMiesiąc sukcesu – tak skomentował Krzysztof Sadecki zainteresowanie j