Data publikacji: 2020-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki SanteKategoria: BIZNES, Media i PRFirma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambas
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Finał 14. edycji kampanii „Pływam bez promili”Kategoria: BIZNES, Media i PRW Polsce co roku w wypadkach nad wodą ginie kilkaset osób. Dlatego powstała kampa
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PKN ORLEN dołącza do KROSS jako sponsor tytularny Kross Racing TeamKategoria: Sport, BIZNES, Dynamiczny rozwój i zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich –
Data publikacji: 2017-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany i wzmocnienia w AdexonKategoria: BIZNES, Media i PROd czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niezbyt udany początek roku dla firm w PolsceKategoria: Gospodarka, BIZNES, W styczniu 80% wzrost r/r liczby niewypłacalnościW pierwszym miesiącu roku w oficja
Data publikacji: 2013-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Henkel klientem IMAGINEKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja interaktywna IMAGINE kontynuuje współpracę z firmą Henkel, w ramach której przygotowała serwis lote
Data publikacji: 2020-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grześki latem nie pływają w czekoladzie!Kategoria: BIZNES, Media i PRW okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako ideal
Data publikacji: 2014-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmiar ma znaczenie – wielka reklama działa na polskich drogach.Kategoria: BIZNES, Media i PRReklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być ba
Data publikacji: 2017-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans w Grupie Netsprint – Paweł Kowal na nowym stanowiskuKategoria: BIZNES, Media i PROd 1 sierpnia nowym Dyrektorem obszaru rozwiązań z zakresu Data &
Data publikacji: 2019-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki RometKategoria: BIZNES, Media i PR„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii najpopular