Data publikacji: 2017-06-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość w marketingu internetowym. Czy pokona banery, social media i mailing?Kategoria: BIZNES, Media i PRSkuteczna reklama w internecie to taka, która nie odstras
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rokKategoria: Handel, BIZNES, Przychody Grupy Eurocash w 2020 r. przekroczyły 25,4 mld zł i były o 2,2% wyższe niż rok wcześni
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcieKategoria: BIZNES, Media i PRZ połączenia pasji do wyścigów Kuby i legendarnych kompeten
Data publikacji: 2020-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEXERA prezentuje nową animowaną czołówkęKategoria: BIZNES, NEXERA włącza do elementów swojej identyfikacji wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji
Data publikacji: 2018-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓWKategoria: BIZNES, Media i PRWraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy e-commerceKategoria: Handel, BIZNES, Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu dzi
Data publikacji: 2020-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża reklamy online buduje przyjazne środowisko dla użytkowników internetuKategoria: BIZNES, Media i PRCoalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa s
Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SZOK I NIEDOWIERZANIE – podstawowe błędy w kampaniach e-mail marketingowychKategoria: BIZNES, Media i PRCzasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam róż
Data publikacji: 2016-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zieliński: z Sugarfree do WALKKategoria: BIZNES, Media i PRTomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji S
Data publikacji: 2016-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: French Touch powracaKategoria: BIZNES, Media i PRRusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad 4 miesiące szeroko zakrojone działania promocyjn