Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Globalny producent wyrobów medycznych wybiera rozwiązanie IFSKategoria: IT i technologie, BIZNES, Dutch Ophthalmic Research Center (D.O.R.C.) wdroży w pełni zin
Data publikacji: 2018-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piątym bohaterem kampanii T-Mobile został założyciel HairmateKategoria: BIZNES, Media i PRW finalnej odsłonie kampanii T-Mobile mamy okazję poznać historię p
Data publikacji: 2017-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media Group partnerem konkursu Innovation 2017Kategoria: BIZNES, Media i PRHavas Media Group jest partnerem konkursu Innovation 2017, do którego zgłoszenia r
Data publikacji: 2018-09-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Imbir – naturalnie na odpornośćKategoria: BIZNES, Media i PRCharakterystyczny smak i aromat imbiru sprawiają, że nie każdy jest jego fanem. Bbez względu na t
Data publikacji: 2018-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagKategoria: BIZNES, Media i PRJury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który
Data publikacji: 2014-08-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 przejmuje obsługę trzech marek HasbroKategoria: BIZNES, Media i PROS3 zajmie się obsługą w mediach społecznościowych kolejnych trzech brandów Hasbro. Age
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów StróżówKategoria: BIZNES, Media i PR„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundr
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazurska Manufaktura S.A. wraca na rynek z kultowym piwem JurandKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w rzemieśl
Data publikacji: 2017-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklamowa inicjatywa ads.txtKategoria: BIZNES, Media i PRZmiany technologiczne, oczekiwania użytkowników, a także powstała niedawno koalicja Better Ads sprawiaj�
Data publikacji: 2020-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grześki latem nie pływają w czekoladzie!Kategoria: BIZNES, Media i PRW okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako ideal