Data publikacji: 2019-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beton w łazience – dlaczego to świetny wybór?Kategoria: BIZNES, Media i PRBeton w łazience – dlaczego to świetny wybór?Cenisz sobie estetyczny minimalizm
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa wersja Red Hat OpenShift 4.7Kategoria: IT i technologie, BIZNES, Nowe funkcje Kubernetes stworzone na potrzeby aplikacji tradycyjnych i chmurowych już dostęp
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia!Kategoria: BIZNES, Media i PRW drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6,45 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało SoftBlue w 2020 r.Kategoria: Giełda, BIZNES, 6,45 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w 2020 r. wypra
Data publikacji: 2018-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Politan kolejny rok z agencją Schulz brand friendlyKategoria: BIZNES, Media i PRSchulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana
Data publikacji: 2014-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PLEBISCYT POLSKA ARCHITEKTURA XXLKategoria: BIZNES, Media i PRZ końcem lutego 2014 roku zakończyła się szósta edycja plebiscytu Polska Architektura XXL. Laureac
Data publikacji: 2015-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W mediach nastał Czas GentlemanówKategoria: BIZNES, Media i PRZ najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że najpopularniejszymi modowymi
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Yaris co piątą nową Toyotą w EuropieKategoria: Motoryzacja, BIZNES, Wyniki sprzedaży Toyoty w Europie w 2020 roku potwierdziły po raz kolejny, że decyzja jap
Data publikacji: 2018-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Street artowy mural z Nicki Minaj w kolejnej realizacji SynergicKategoria: BIZNES, Media i PRlider reklamy OOH we współpracy z Prestige MJMStworzenie realistyczn
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe kryzysy wizerunkowe 2019 rokuKategoria: BIZNES, Media i PRNajwiększy kryzys wizerunkowy w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego. Drugi w kolejności zw