Data publikacji: 2017-06-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,
Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, która odbyła się w maju 2017 roku. Delta Tour i Agencja Pełka 360˚ realizowały działania na zlecenie Ministerstwa Rozwoju.
Działania, za które odpowiedzialna była Agencja Pełka 360˚, obejmowały m.in. obsługę medialną konferencji prasowej, wysyłkę mailingów, zaproszenie oraz rekrutację uczestników konferencji podsumowującej, stworzenie strony internetowej konferencji, a także zaprojektowanie i wykonanie scenografii oraz oprawy graficznej konferencji wraz z przestrzenią otaczającą Zamek Ujazdowski.
Celem konferencji było podsumowanie dekady wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wydarzenie było okazją do wymiany doświadczeń na temat rezultatów projektów dofinansowanych ze środków programu oraz prezentacji dobrych praktyk.
Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii
oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. Agencja obsługuje między innymi marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Stowarzyszenie Interim Managers, Polish National Sales Awards oraz Fundacja Sue Ryder.
***
„Pasja w działaniu” – to motto powstałej w roku 2001 roku agencji marketingu zintegrowanego Pełka 360˚. Od samego początku realizuje z dużym sukcesem projekty związane z zarządzaniem marką
(w tym procesy związane z tzw. inżynierią marki). Departament PR specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji, obejmującej m.in. Corporate PR, PR Instytucjonalnego, Brand i Product PR, komunikację kryzysową, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Ponadto działania obejmują: tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjno-reklamowych marek (repozycjonowanie marek, wprowadzanie nowych marek, rozszerzanie portfolio marek), analizy rynkowe, kampanie reklamowe uwzględniające nie tylko klasyczne narzędzia budowania marki typu: telewizja, outdoor, prasa, ale również nowe media.
Agencja rozbudowała na początku tej dekady swoje kompetencje o doradztwo strategiczne
w obszarze sprzedaży, dzięki czemu, jako jedna z nielicznych agencji marketingowych w Polsce stała się ekspertem w tej dziedzinie. Kompleksowe wsparcie marek Klientów powoduje, iż kampanie realizowane przez Agencję są nie tylko skuteczne w obszarze budowania świadomości, ale również czy przede wszystkim bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników sprzedażowych i wyników biznesowych firm.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Nowakowska
e-mail: [email protected]
kom. (+48) 600 073 558
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR