BIZNES Media i PR

Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju

Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju
Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu

Data publikacji: 2017-06-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,

Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju BIZNES, Media i PR - Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,

Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, która odbyła się w maju 2017 roku. Delta Tour i Agencja Pełka 360˚ realizowały działania na zlecenie Ministerstwa Rozwoju.

Działania, za które odpowiedzialna była Agencja Pełka 360˚, obejmowały m.in. obsługę medialną konferencji prasowej, wysyłkę mailingów, zaproszenie oraz rekrutację uczestników konferencji podsumowującej, stworzenie strony internetowej konferencji, a także zaprojektowanie i wykonanie scenografii oraz oprawy graficznej konferencji wraz z przestrzenią otaczającą Zamek Ujazdowski.

Celem konferencji było podsumowanie dekady wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Wydarzenie było okazją do wymiany doświadczeń na temat rezultatów  projektów dofinansowanych ze środków programu  oraz prezentacji dobrych praktyk.

Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii
oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. Agencja obsługuje między innymi marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Stowarzyszenie Interim Managers, Polish National Sales Awards oraz Fundacja Sue Ryder.

 

***

„Pasja w działaniu” – to motto powstałej w roku 2001 roku agencji marketingu zintegrowanego Pełka 360˚. Od samego początku realizuje z dużym sukcesem projekty związane z zarządzaniem marką
(w tym procesy związane z tzw. inżynierią marki). Departament PR specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji, obejmującej m.in. Corporate PR, PR Instytucjonalnego, Brand i Product PR, komunikację kryzysową, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Ponadto działania obejmują: tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjno-reklamowych marek (repozycjonowanie marek, wprowadzanie nowych marek, rozszerzanie portfolio marek), analizy rynkowe, kampanie reklamowe uwzględniające nie tylko klasyczne narzędzia budowania marki typu: telewizja, outdoor, prasa, ale również nowe media.

A to już wiesz?  5. urodziny White Paper Agency

Agencja rozbudowała na początku tej dekady swoje kompetencje o doradztwo strategiczne
w obszarze  sprzedaży, dzięki czemu, jako jedna z nielicznych agencji marketingowych w Polsce stała się ekspertem w tej dziedzinie. Kompleksowe wsparcie marek Klientów powoduje, iż kampanie realizowane przez Agencję są nie tylko skuteczne w obszarze budowania świadomości,  ale również czy przede wszystkim bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników sprzedażowych i wyników biznesowych firm.

 

Kontakt dla mediów:

 

Agnieszka Nowakowska

e-mail: [email protected]

kom. (+48) 600 073 558

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa Rozwoju BIZNES, Media i PR - Agencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konferencję podsumowującą 10-letni okres wdrażania Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy,
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy