BIZNES Marketing Media i PR

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych

Data publikacji: 2020-11-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.

Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi BIZNES, Media i PR - Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.

Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.

 

Agata Malinowska, obecnie Social Paid Specialist w Grupie Open Mobi, z branżą marketingu związana jest od 2013 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingowych oraz po stronie klienta. Pracowała dla polskich oraz globalnych marek z branż: FMCG, beauty, travel, farmacja, finanse oraz bankowość. Zajmowała się zarówno budowaniem contentu, prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych, jak i tworzeniem strategii, SEO oraz zarządzaniem relacjami z klientami (CRM).

 

Monika Hoja, Social Media Manager, odpowiada za strategię i realizację działań Grupy Open Mobi na Facebooku oraz LinkedInie, dla wszystkich marek własnych agencji. Komunikacją z wykorzystaniem social media zajmuje się od ponad 7 lat. Poprzednio prowadziła kanały socialowe marek z branży beauty & fashion, m.in. NEAUVIA, ITP S.A, Royal Collection oraz klinik medycyny estetycznej. Ukończyła Szkołę Mistrzów Reklamy, a także grafikę komputerową na WSiF.

 

 

***

Grupa Open Mobi to synergia wiedzy i kompetencji agencji mobile marketingowej moBehave oraz agencji digitalowej Open Mobi. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników. Do precyzyjnego targetowania wykorzystuje autorską platformę DMP oraz ponad 30 zewnętrznych, z którymi współpracuje. Jej nowatorskie rozwiązanie – adQuery, służy do prowadzenia i monitorowania kampanii reklamowych w ramach zweryfikowanych stron internetowych, z gwarancją Brand Safety oraz anty-fraud. Dostępne poprzez platformę adQuery formaty reklamowe nastawione są na zaangażowanie użytkowników, a wśród nich Display Chat Bot – nagrodzony w konkursie INNOVATION 2020 w kategorii Innowacyjne Media oraz wyróżniony w MIXX Awards 2020 jako Innovation & Smart Solution.

A to już wiesz?  Rysownik Paweł „Boro” Borowski w konkursie Aegon!

Więcej informacji: openmobi.pl, mobehave.com oraz adquery.io.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi BIZNES, Media i PR - Do zespołu Social Audience w Grupie Open Mobi dołączyły Agata Malinowska oraz Monika Hoja. Agata Malinowska odpowiada za realizację paidowych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Monika Hoja zajmuje się kompleksową obsługą kanałów własnych Grupy.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy