Data publikacji: 2018-07-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aforti Finance startuje z kampanią telewizyjną i uruchamia własne call center
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Aforti Finance aktywizuje działania wizerunkowo-sprzedażowe. Od 16 lipca 2018 roku do 5 sierpnia 2018 spoty promujące partnera finansowego polskich firm z sektora MSP można zobaczyć w TVP i Polsacie oraz w kanałach tematycznych pakietu TVN Premium.
Aforti Finance startuje z kampanią telewizyjną i uruchamia własne call center
Aforti Finance – spółka należąca do holdingu finansowego AFORTI, specjalizująca się w udzielaniu pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców – aktywizuje działania wizerunkowo-sprzedażowe. Wzmocnieniem obecności spółki na polskim rynku jest m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Od 16 lipca 2018 roku do 5 sierpnia 2018 spoty promujące partnera finansowego firm z sektora MSP można będzie zobaczyć w TVP i Polsacie, w tym na kanałach tematycznych należących do tych ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych pakietu TVN Premium.
Spot reklamowy Aforti Finance skierowany jest przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim jest case study początkującego przedsiębiorcy, rozpoczynającego dopiero swój biznes, który dzięki pożyczce od Aforti Finance może szybko i sprawnie rozwinąć swoją firmę, osiągając tym samym nowe, wymarzone cele rynkowe.
Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero, a za zakupem mediów stoi dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy AFORTI.
– W Polsce w 2017 roku działało około 2,88 mln przedsiębiorców, którzy w dużej mierze stanowią grupę docelową AFORTI. Zakładamy, że znaczna większość z nich to również widzowie kanałów, w których rozpoczynamy właśnie kampanię promującą usługi pożyczkowe świadczone przez Aforti Finance. Jesteśmy przekonani, że tego typu aktywność nie tylko zapewni wzrost rozpoznawalności marki i tym samym wzmocni nasz wizerunek wśród przedsiębiorców z sektora MSP, ale też czysto technicznie będzie stanowić – jako narzędzie offline – wsparcie dla prowadzonych równolegle działań online, związanych z promocją i sprzedażą Aforti Finance. Chodzi nam w tym przypadku m.in. także o to, by ruch z kampanii telewizyjnej przekierować na nową stronę internetową www.afortifinance.pl i tym samym zwiększyć zasięg i dotarcie do potencjalnych klientów – podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.
Równolegle z telewizyjną kampanią promocyjną wystartowała nowa strona internetowa www.afortifinance.pl. Spółka – zgodnie ze strategią biznesową Grupy AFORTI na lata 2018-2020 – uruchomiła też własne call center, za pośrednictwem którego konsultanci infolinii przychodzącej i wychodzącej będą kompleksowo obsługiwać mikro, małych i średnich przedsiębiorców z wszystkich sektorów i branż.
Wraz z dynamicznym rozwojem Aforti Finance na polskim rynku, w lipcu 2018 spółka rozbudowała również struktury kadrowe. Do zespołu dołączył Tomasz Kaźmierski, który objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa spółki.
Usługi pożyczkowe, oferowane przez Aforti Finance, skierowane są do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.
***
AFORTI to dynamicznie rozwijająca się grupa finansowa, której celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klienta w zakresie finansów osobistych oraz przedsiębiorstw. W skład holdingu zarządzanego przez Klaudiusza Sytka wchodzą: Aforti Finance – firma świadcząca pozabankowe usługi pożyczkowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, Aforti Collections – spółka specjalizująca się w zarządzaniu należnościami i procesach windykacyjnych, Aforti Factor oferujący usługi faktoringowe oraz Aforti Exchange – internetowa platforma wymiany walut. Jednocześnie spółka Aforti Holding, należąca również do AFORTI, jest notowana na NewConnect od sierpnia 2011 roku.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.aforti.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR