Data publikacji: 2017-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LC500 zgarnia tytuł „Auta XXV-lecia Playboya”Kategoria: BIZNES, Media i PRGalę Samochodu Roku, najsłynniejszego magazynu męskiego, kojarzymy wszyscy. Piękne
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ADP po raz 10 z tytułem Lidera według Everest GroupKategoria: Praca, BIZNES, ADP, globalna firma technologiczna, dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzan
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNES, Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylk
Data publikacji: 2017-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Identyfikacja wizualna projektu „Otwarte dane” od 2b designKategoria: BIZNES, Media i PRIdentyfikacja wizualna, wykonana przez agencję 2b design, dla nowego pro
Data publikacji: 2018-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linux Polska z nową identyfikacją wizualnąKategoria: BIZNES, Media i PR.Na początku czerwca Linux Polska, ekspert w zakresie technologii open source na polskim
Data publikacji: 2014-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BUDOWNICTWO ENERGOOSZCZĘDNE W POLSCE – JAKIE SĄ SZANSE, A JAKIE ZAGROŻENIA?Kategoria: BIZNES, Media i PRJakie są wyzwania i szanse dla Polski w dziedzinie efek
Data publikacji: 2016-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Srebrna statuetka Effie Awards dla kampanii reklamowej „To z Piątnicy. To naturKategoria: BIZNES, Media i PREffie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konk
Data publikacji: 2014-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014Kategoria: BIZNES, Media i PRTo kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami bran�
Data publikacji: 2014-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GTF: Content marketing, czyli marketing treściKategoria: BIZNES, Media i PRTradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudn
Data publikacji: 2016-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Symbol brytyjskiej stolicy na ulicach WarszawyKategoria: BIZNES, Media i PRCzerwony, dwupiętrowy autobus to bez wątpienia znak rozpoznawczy Londynu. Już w najbli�